2019年6月25日 星期二

吊環瑜珈

有啲影厭咗就咁行行企企既人像相,見有呢個活動又去試吓.


見佢啲樣辦相係黑底,頭髮黐晒底唔係咁鐘意,就問自己可唔可以帶燈架去飛燈,結果係唔得,只可用機頂燈,都理解既,個個咁搞法邊有咁多地方擺燈架?結果我既諗法係錯既,背景根本就係黑布,係刻意要黑底,點打燈都係一樣.


就咁企地吓嗰啲就唔影喇,費事阻硬碟空間,影樓用閃燈影係唔同一般影法的,全靠閃燈,淨按快門就得.主持人提供既設定係ISO 400(可以理解唔駛支影樓燈咁吃力,快門1/125s(所有機應該都同步到,1/250s好多時要原廠燈先得),光圈F6.3-F7.1(足夠景深,對焦中個身已經可以).實際影我覺得偏暗,我鐘意光猛啲.最終我用咗F5. 中途主持會睇吓我地有冇問題,嘩,做乜你啲相咁光,睇到背景黑布穿咗崩,原來佢原意係個底要全黑.我唯唯諾諾最後都係影到咁光.


固定擺pose又用閃燈照計冇乜難度,影落先知原來都唔係咁固定的,個環會轉來轉去,又會搖前搖後,我用連續對焦都唔係張張得,而且用閃燈又大輸出唔可以用連拍,否則閃燈會過熱同回唔切電,只可以一張張影仲要唔好影得咁密.


影樓燈係靚,但人多用問題就來,一有人狂影其他人就會因回電未完成而曝光不足,主持人叫每人影三張就到第二個影,初初都做到,後尾又係亂晒大籠,有人索性用自己燈,狂影都得.不過咁就變咗直打,同兩支影樓燈一左一右光質差好遠.


Model真係好落力,唔駛休息咁,不過有啲高難度動作要定住每人影三張真係冇可能支持咁耐,結果就係全世界鬥快搶頭一閃,跟住慢小小既都係打空槍.我特登第一下唔影,根本都未擺好pose,搏回電後既第一槍,又俾我搏到,真係得一張,好彩中到焦,之後嗰啲都係回唔切電黑媽媽.最後我想講其實Model可以唔駛着咁小布啦,我只係想影吓個動作,搞到我都唔係好敢貼相.

19 則留言:

  1. 呢份Model工都唔易賺....

    回覆刪除
  2. 我以為係表演,原來呢兩個係Model,又幾得喎。
    而且樣貎身材都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係model呀,其實只係一個,兩件唔同衫 :P

      刪除
  3. 都叫有d噱頭,唔凈係齋影 Model 托下巴~ 哈哈哈

    回覆刪除
  4. 哈哈哈, 笑死我~~~所以你無貼FB?
    太黑我知你唔中意啦, 但這樣的黑底我又覺几靚喔。
    黑媽媽咪著少D衫蘿, 咁樣先突顯身體優美動作嘛,哈哈~
    毛豆唔話得,摆咁多動作比你D影!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係啦,唔敢貼FB,我都係鐘意綠底多啲.毛豆真替佢辛苦呀.

      刪除
    2. 圍城六月反送中 年輕三子濺血紅
      商女不知亡國恨 七一遊行再重逢

      刪除
  5. 毛豆好叻噃!第二張飛天動作應該好難咖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第三張同最尾兩張係最需要體力,只可以堅持一陣 :P

      刪除
  6. 哇,呢個模特不易做又好大膽好勁啊!

    回覆刪除
  7. 大會連拍攝風格也有干預?

    回覆刪除