2019年6月1日 星期六

千島湖新路

之前去大攬涌水塘真係搵命搏,大熱天時要手腳並用,飲幾多水都唔夠.所以之後我一直都唔敢帶人去.最近網上睇到政府起咗新路,全程水泥路咁滯,又燃起再去的念頭,可惜幾乎個個星期都落雨.好難得有好天就決定衝啦.


明明好咗兩日天,搞乜鬼朝早起身竟然超大霧,時間都預咗就照去啦.新路唔駛再手腳並用,全部係家樂徑,但就遠咗好多.舊路入口仲要行成個鐘先到,新入口在麥理浩徑181至182之間,大大個牌寫住千島湖清景台,唔驚搵錯路,舊入口開始先係最難既部份,新入口唔駛5分鐘就到觀景點.呢度更正面望到千島景,打卡最正,影影吓竟然有小小陽光,啲水變得超綠.不過新位在中間位置,想影個由頭到尾既全景就要舊位先得.


啲消息都傳得好快,嗰日咁既天氣居然都成山頭係人,來回都見到好多人,打卡都要排隊.

12 則留言:

  1. 又真係好靚,果堆人係行山人士?定影相人士?

    回覆刪除
    回覆
    1. 行山同影相人士都有,我亦都係嗰個位影.

      刪除
  2. 哈哈 你好勤力呀, 咁快就上左去. 早前喔個位在行山群組傳得火熱, 相信好多山友都已經去左lu, 我仲未去 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算遲喇,一日我估起碼有50人去.不過你仲遲 :P

      刪除
  3. 係好事嚟嘅,多啲人去到就多啲人開心啲,唔使好似戰地記者咁爬上去。不過我同我之前影的相比較一下,角度真係低咗啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多啲人去到係好,我覺得各有各靚啦,最好新舊都去晒 :P

      刪除
  4. 你好勇啦, 新舊路都去過。
    條路好行左, 第日藍天白雲再去過。哈哈!
    今次多謝您, 完左我几年心願。

    回覆刪除
  5. 有新路方便啲又安全啲

    回覆刪除