2019年6月6日 星期四

孫悟空三打白骨精

一直都想去高山劇場影吓大戲.但係要坐樓座呢個問題一直令我卻步.隔成廿行位仲要係樓上,即係焦距要有135mm兩倍多啲先影得翻全身.200-500mm得F6.3光圈影室內死得.依家有300mm F2.8就衝啦.


編咗個又邊又後既角落頭位俾我.好在坐唔滿,終於我去咗比較中間既最後一行,個位窄到連放攝影包都冇位.我仲要換鏡,邊搞得掂,幸好最後一行後面有小小空間夠放個袋,咁就搞掂.開場要交待劇情,係咁奪命狂講,都幾悶,孫悟空出場又唔打跟斗,冇乜影既意慾.直到孫悟空最終被唐憎趕走,拜別師傅嗰吓先有得影佢跳起.


旁邊位師姐一直擔心影唔晒成個台,因為佢用APS-C機,最wide得70mm,即係等效105mm,咁我仲驚,我得支135mm,不過其實我冇打算要影晒成個場,因為除非個景搭到好高啲人又會上去做戲,否則影晒成個場就即係一排蟻仔加個投影機投出來既背景,呢個叫個比較值得用wide小小既景,齊天大聖坐咗上龍座.


終於都等到半場休息過後唐憎三個徒弟決戰壞人,坦白講,300mm有啲爆框,啱兩個人打,人多就交代唔到,沙悟淨都可以打下嘍囉.


豬百戒都唔執輸,仲一打三,好彩佢地後場打,可以影到多啲人,呢部份全打,氣氛爆燈,掌聲雷動,跟本所有人,包括影相都係為咗呢幾分鐘.


孫悟空發威喇,一跳全部士兵踢開晒,死火唔夠wide影得一忽,冇計個孫悟空大個啲囉.現場光好光,動作唔大嗰啲200-500mm都影得掂,但跳起呢吓328都係僅夠,除非唔介意矇矇地.


終於要決戰白骨精,打到金剛棒都甩手.


邪不能勝正,搞掂.


歡樂既時光過得特別快,咁精采既打鬥一陣間就完喇,又係時候講再見,一齊出來謝幕,好彩135mm都影得晒.

14 則留言:

  1. 高山照計俾你影相,就唔使坐樓上,你地自己㨂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 照規定所有政府表演場地都係唔俾影相的,平時都係搏矇.大戲有觀眾投訴即刻收得工.

      刪除
    2. 原來係咁,但大會可以有自用攝影師,有工作證便可。

      刪除
    3. 係呀,有工作證可以,但唔會有幾十個咁多 @@

      刪除
  2. 哈哈!去睇大戲嘅人原來目的係為咗影相真係少有,服咗你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔小呀,有成個攝影班陪我,包晒整個樓座 :P

      刪除
  3. 有咁多武打場面幾精彩喎

    回覆刪除
  4. 打得好精彩!👏👏👏 你拍得更精彩!👍👍👍
    今天端午節,想必島 Sir 是去了影龍舟競賽!🌞😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,龍舟有啲厭今年唔去影喇 :P

      刪除
  5. ㊗️ 端午節快樂
    看大戲能夠邊看邊拍照?不錯不錯👍🏼

    回覆刪除