2019年8月10日 星期六

動漫2019

主要係想去影吓模型,冇嘢想買,所以我特登夠鐘開門先去,唔駛等,去到就入.

 
見到好多上年都見到既展品,例如聶風騎火麒麟,其實我都估到冇理由咁嘥用一次就唔用,已經諗咗叫朋友幫我攞背景紙,可惜佢又話冇興趣來,變咗又係影唔到,咁去Bandai睇睇啦,佢啲模型好精緻,但背對背既擺法基本上背景都係不忍卒睹.好難得見到有個比較可以接受既背景,角度斜斜地都好過冇.


好多模型都好靚,但硬係背景好花,終於搵到矇面超人館,全部白底真係開心,影翻下風雷電先.


嘩,火影忍者,如果背景唔乾淨實頭暈.


唔知比達定悟飯呢?總之就係龜波氣功.


有火自然有水,將啲水變到龍咁,唔打得都睇得.


又去到賣Q版街霸的店,上年冇影Ken今次影翻,個背景其實唔夠大,前方係我補上去的.


舞台有Cosplay大賽,早十五分鐘去到,不過冇霸中間位,果然,又係上年個肥仔做大會拍攝,稍有水準既大會拍片都一定係觀眾席最後嗰排搭個高位,唔駛用wide鏡影到變晒形,又可以同舞台同一高度,又唔會阻到觀眾.不過肥仔既做法係在觀眾席最前,舞台正中set支超高腳架,話知阻住你睇.上年中過佢招今年怕咗佢,點知佢又有新招,就係搵多幾個人組拍攝團隊.自己企正中旁邊影相,其他人再在其餘位置set多幾支超高腳架拍片,成個台包住好似龍獅節咁自己友玩晒,冇預觀眾睇,自己交到功課就算,其實中間已經有單反拍片,旁邊嗰啲電話又有,Go Pro又有,影咗都唔會用架啦.九成又係招呼啲Friend.唔激氣得咁多,只好裁走佢,搞到冇晒腳添.


啱啱有個崩位冇俾人阻到,之前有下飛劍好正,可惜位唔啱多咗個黑影.


以往會場內Cosplayer個影相位用咗來排隊,冇所謂,背景都係亂到爆,出面影仲好,又夠光,出去前經過有大會model,呢張個位最正,大會實在應該整多啲呢啲位俾cosplayer用.


始終都係好難避免有人走去cosplayer後面等機會,影咗一輪都冇乜相,咁啱見到有一隊人影合照,我又黐來影吓,企唔到正間喇,側咗小小,用軟件拉翻正都幾OK喎.

14 則留言:

  1. 呢啲嘢睇吓就冇所謂,買就免嘞,有錢都買多支鏡頭啦....:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個人喜好唔同嘛,買動漫嘢既人見到我地影相都會覺得用手機咪得囉一樣 :P

      刪除
  2. 動漫展人多又迫, 有時影cosplayer又有地方限制, 影公仔又會比人撞, 搞到都無心機去影lu

    回覆刪除
  3. 上面那几張公仔背景都好乾淨, 好靚。
    今年你少影左少布既Cosplayer哈, 不如你申請做大會攝影啦, 可以坐"正"哈, 反正你年年都去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀咗好耐先搵到唔亂既背景.Cosplay背景太亂喇,影咗都冇用,我做大會攝影就唔會搞到觀眾冇得睇啦.

      刪除
  4. 一隊人影合照
    側咗用軟件拉翻正

    回覆刪除