2019年8月20日 星期二

擠出景深

近排時晴時雨,都唔夠膽有乜大計出外景,近近地去吓鳳園,落雨即走都冇乜麻煩.


唔知係咪太熱,熱到啲蝴蝶喱埋晒,搞咗大半日就係得呢隻灰仔係俾我影吓.


光線麻麻光圈開得比較大,又貪心影得比較大,結果雖然啱焦平,但景深唔多夠,放大來睇的話,頭同翼都在景深內,但個肚同尾就差小小.得一張咁多剷都冇得剷就花小小時間搞搞佢.


夾硬加sharp都可以既,但其他地方起晒邊,背景雜訊都勁咗好多,唔多自然.


唯有又夾夾佢,只露出加sharp咗既肚煲.其實個肚都係好硬,不過佢本身都係啲毛,整到硬係好似好多紋咁,至於其他地方又保持翻原來樣子,馬馬虎虎叫做好過冇 :P

14 則留言:

  1. 用微距影通常都有呢個情況,我比較懶,將焦點放在頭部算數,由得佢其他部位鬆鬆哋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都係咁,慢慢覺得要成隻清晒先靚 :P

      刪除
  2. 天氣好熱,拍攝都幾辛苦。

    回覆刪除
  3. 真係... 蝴蝶都怕熱, 中午蝴蝶多會喱埋, 全日熱就全日喱埋 哈哈!!

    回覆刪除
  4. 我前年夏天到過鳳園,冇乜蝶、食白果,點知臨走去到售票處附近皮蛋缸花盆的花卉,有數不清的蝴蝶,任影呀!

    回覆刪除
  5. 你住大埔啊?鳳園好遠哦!

    回覆刪除
  6. 係咪落雨後會多啲蝴蝶出沒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我也不清楚,通常有小小太陽會多啲蝴蝶.

      刪除
  7. 咁好心機,影完只灰仔都搞咁多野,抵你影得咁靚。
    現在我見到都唔會影裡D灰蝶, 好偏心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何事情都係一個經驗,日後可能可以用在其他地方,灰蝶都幾靚呀,只係唔夠罕有吧.

      刪除