2019年8月29日 星期四

繼續對抗反光

隔住玻璃影相真係一件好麻煩既事,之前試過好多方法唔係效果唔多好就係太麻煩,尤其去旅行,係唔方便帶埋一舊二舊去,而且好多時係要一個人影,冇人幫手,工具選擇更加小.


呢塊好似鐡餅咁既嘢其實係一個可摺疊遮光罩,專為對抗反光而設計,摺疊設計可方便擕帶.


張開之後就係咁,摺疊唔一定要直出直入,可以摺某啲角度方便斜向構圖時仍可貼實玻璃.

 
接下來試試效果,這張只用鏡頭原本遮光罩,由於要斜向構圖,未能貼實玻璃,反光非常嚴重.
 
 
之後加上遮光罩,好明顯係有作用.但發覺下面有小小睇灟眼有條線,用既時候要好小心,另外安裝比較土炮,只係靠個窿比鏡頭細小小夾硬塞入去.一受力好容易甩,尤其係要擺角度既時候.對於分秒必爭既場合,例如影夜景襯個天仲藍要轉位就好論盡.我上次去澳門都有用佢,就係搞來搞去都甩搞到個天黑晒都未得,最後只好夾硬影.如果係我設計就會啤埋個瀘鏡接環,用收螺絲方式連接,咁就最穏陣,最多呎吋唔啱再加轉接環,好過依家為咗平,為咗萬用搞成咁.
 
 


 

18 則留言:

  1. 又幾實用喎!
    設計有點似摺疊式那種飯盒

    回覆刪除
  2. 我估計我用會雞手鴨腳,哈, 效果都唔OK, 我都仲没試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲嘢唔試過唔會知執行起來既困難.不過件嘢設計係唔完善.

      刪除
    2. 可摺疊遮光罩
      對抗反光而設
      方便擕帶

      刪除
  3. 遮光罩帶出街會唔會好重?

    回覆刪除
  4. OK喎
    飛初影相果陣都有玩過風琴遮光罩
    幾十年後呢件野終於有進化版

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都OK,但成日甩唔係咁好,我見正版個接位好厚,不過要成千蚊太誇張.

      刪除
    2. https://www.ultimatelenshood.com/
      呢款幾舊水搞‧點

      刪除
    3. 我知呀,但我呢款只係幾條嘢 :P

      刪除
  5. 前幾日先見我同事攞咗類似嘅嘢返嚟……😬

    回覆刪除