2019年8月15日 星期四

移形換影大法

公司轉咗用Window 10,鎖機畫面可以用自己相.我一向唔用Wall paper的,一來好花阻住做嘢,二來會佔咗電腦資源,拖慢工作,但鎖機畫面係行開先用,咁就冇所謂.


問題來喇,單反影相一般係3:2比例,例如呢張機場跑道日落相咁.


可是電腦屏幕就係16:9,同晒相一樣,你可以留白邊(好怪),或者裁走上下,但係我平時構圖都好Tight吓,結果就搞到咁.裁高啲保留整架飛機條橋又會冇乜幾多剩,又係好怪.


如果架飛機可以移低啲,咁裁完就橋同飛機都保留到喇.早排睇Youtube有教一招用內容感知移動物件,效果好神奇,唔覺有乜破綻,於是我又跟佢咁搞一搞.呀……好核突,內容感知得唔係幾好.搬走嗰度補得幾好,不得不讚,但新位置就溶唔埋,同埋機翼變咗形,AI未夠完善,宣告失敗,我諗呢個做法要背景花小小先得,太純色搞唔掂.


唯有用自己既方法,講個秘密俾你知,原相我都係夾出來的.因為無論用單張HDR或者推陰影高光都會搞到張相顏色十分唔自然.做法係影一張個天乜都冇,曝光就啱日落既顏色.再影一張飛機啱光,但其他地方爆光既相,之後用提早開燈大法既相反做法,即係圖層混合變暗.由於飛機係暗過乜都冇既天空,而日落冇爆光嗰張又暗過有飛機嗰張其他地方,所以兩張相就會好完美溶合.既然只係在空白地方貼架飛機上去,咁其實無需要跟足拍攝位置,放側啲都得.於是我就放側啲整咗一張,放時圖層透明度可改低啲方便對位.結果飛機係移咗,但橋底下多咗啲殘影,好正常,因為飛機嗰張點爆條橋都係暗過海面.


好小問題,只要圍住飛機嗰部份正常就得喇.然後將呢張合成既相貼上日落嗰張度,擦走有鬼影嗰啲位就得,唔駛擦到好貼飛機所以冇難度.最後係P走埋好遠未飛到埋來既飛機,又係超容易,大工告成.
 

16 則留言:

  1. 我試過兩次在這裏等飛機經過都食白果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔只兩次添,嗰日原本我都反對去,結果無心插柳 :P

      刪除
  2. 島兄的巧手可把腐朽化為神奇

    回覆刪除
  3. 好時刻喎,等到飛機,又與日落一起,正呀!

    回覆刪除
  4. 喱個位影飛機日落一流, 不過我就唔好彩, 影唔到咁大架頭頂飛機, 網上人們說是要看風向啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該要睇風向,我去咗四五次都係得一次撞到有飛機 @@

      刪除
  5. 想影這个景好耐,又唔叫埋我去哈。
    至於移形換影大法我覺得好難,你係好勁(這方面),😆😆。无瑕疵,好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同埋同事一齊去唔方便哦,移影換影同提早開燈差唔多,主要都係俾指令,冇夾日落咁難添.

      刪除
  6. 正啊!又有日落,又有飛機!

    回覆刪除
  7. 之前發現有黃昏如飛機嘅景
    不過要去影下先知效果

    回覆刪除