2019年10月1日 星期二

整色整水

上次玩完背光夜攝先發覺到原來閃光燈既光係會令到背景偏藍,於是我有新想法不如閃燈加個黃色瀘鏡令到黃翻啲似日出或日落影.


原來鳳園都固定有啲蟲,唔駛下下上松仔園咁勞累,先用普通方法來一張毛毛怪先,陣間食白果都可以靠佢.


又遇到蜘蛛網,呢次小心慢慢噴水,因為懶冇喺屋企試咗效果先,只攞咗Sony原廠跟燈送既黃罩,死火,一試超黃,唔似日出日落而反有啲似夜晚街燈.只好夾硬較翻低啲色溫就就佢,幸好呢種蜘蛛透明度幾好,前面燈唔駛開好大,細心睇其實見到個散景好大支閃燈.


終放見翻上次驚到整爛網既蜘蛛,今次好小心慢慢飄啲水落去.呢個品種好處係個網好密可以影到較多幾何圖形,但隻蜘蛛就唔透明喇.結果一閃變咗外星藍蜘蛛,都幾得意由得佢,雖然唔透明,但金光圍住佢效果都幾唔錯.


普通到唔普通既草蜢.但今次用新方法影,佢身上既細毛剛好可以增加背光效果,閃閃發光幾有意思.時間差不多,睇來下次可以試吓用錄色瀘光罩整個超勁錄底.

21 則留言:

  1. 所以話島兄真係專業+認真,抵讚!我就好懶,色溫唔啱我通常用photoshop搞掂佢算數。

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace兄,因為有兩個光源,用PS會就得一個就唔到另一個.

      刪除
  2. 我都喜歡影蜘蛛網,可遇不可求!

    回覆刪除
  3. 蜘蛛仔會唔會以為落雨....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯定會,見佢四圍走好似想搵地方避雨 :P

      刪除
  4. 回覆
    1. 光由側面過來會睇到毛的陰影,會容易到一條條 :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 夜晚主體可以試到靚為止,但黑媽媽比較論盡,另一種玩法.

      刪除
  6. 嘩, 見到第一張我就起雞皮哈, 毛茸茸的!
    夜攝我都係麻麻D。

    回覆刪除
  7. 果隻毛毛好細膩,好靚!

    回覆刪除
  8. Philip 見到你的兩張蜘蛛相片, 提醒我要分享我家附近街坊在今年之萬聖節的佈置。

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬聖節香港唔係太流行,你哪兒該很高興 ;-)

      刪除
    2. 我住的區域甚麼中國節日都沒有慶典! 我入鄉隨俗, 唯有在萬勝節看看人家在前園的擺設。

      刪除
    3. 以往香港中環蘭桂坊每年的萬勝節都人山人海, 不知今年又將如何?!

      刪除
    4. 外國人地方中國節日自己小慶典,蘭桂坊萬勝節多人呀,一年一度咁啦.

      刪除