2019年10月23日 星期三

環境微距

唔知大家有冇發現用手機影蝴蝶係同微距鏡唔同.微距鏡由於長焦距,如果背景唔係太近,好容易就可以化晒背景,令到畫面好乾淨,焦距越長效果越好.反之,手機因為係廣角鏡,即使蝴蝶影到好大隻,依然會見到好多周邊事物.於是有一派反其道而行,專用魚眼影微距,要做到昆蟲加景.


理論就好簡單,實踐起來係非常困難.首先接近目標已經超難.蝴蝶幾近冇可能,其他會行會走既都好大失敗率,於是我揀咗夜晚來實驗,蜻蜓大大隻啱晒,魚眼鏡放大率冇微距鏡咁大,我用到最大放大率,支鏡有好幾次撞到隻蜻蜓都係唔多夠大.問題二,魚眼裝唔到鏡頭前照明既LED燈,就算裝到都冇用,實入鏡.結果回歸最初,單手攞電筒照明.問題三,魚眼視角太廣,支電筒稍為隊前啲都入鏡,仲有打背景燈腳架又入鏡,而且範圍太廣,背景燈又照唔晒.....退而求其次,加個1.4x增距冇咁wide好控制啲.多次努力下就係咁,蜻蜓在鳳園路上.針冇兩頭利,如果朝早影就小咗好多照明問題.


再搵吓又係蜻蜓,今次角度比較易搞,不過影出來又好似冇乜環境feel.由於我太貪心,又帶埋微距鏡搞到倒瀉籮蟹,之後掛住影微距就冇再試,睇來我要搵一次淨係帶魚眼鏡先得.

16 則留言:

  1. 夜晚拍攝蜻蜓的確在光源上雖多花心思
    但漆黑環境光源會有更大自主權更多樂趣 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用魚眼的確好多照明問題.但咁近唔夜晚影又好難搵到咁合作對像 :P

      刪除
  2. 影昆蟲,我喜歡用單反的微距,手機一定唔靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔用相機影昆蟲,今次係想模擬手機的廣角效果.

      刪除
  3. 今時今日, 手機影相已經好靚, 隨手拍簡直超方便. 但又正如你所講, 相片出來的效果取決於鏡頭, 總會有相機能拍的, 手機就影不出來, 反之也是.

    回覆刪除
    回覆
    1. 視乎對相片要求,有啲人就算相機幾靚都唔會用,有啲人就算手機幾方便都唔會用 :P

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都喜歡呀,不過透明幾難影,好容易變咗隱形,冇咗翼 :P

      刪除
  5. 我又來學野啦。
    其實依家手機的影相功能已好強大,鏡頭也是leica。但感覺用大機型啲同埋有文青feel。哈~。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要客氣,手機冇得用閃光燈同夜晚好難搞的 :P

      刪除
  6. 昆蟲,好難用手機影得靚.成日鏡頭一放近,D昆蟲就飛走左.

    回覆刪除