2019年10月6日 星期日

塘坑村攝影

這地方一點都唔難搵,只要坐的士到塘坑村,跟水泥路入到見到新起既鐡梯,右手面棵樹有絲帶既就係入口喇,初段行鐡梯,行到盡進入山路再行到頂就係喇.影車軌其實路邊就得,但如果要影埋日落就要旁邊斜坡剷小小草再走出去標高柱.搵到既話,夜景車軌一齊影埋都得,唔駛又行翻轉頭.


今日肯定係清水疍,好過冇,個位最多放三支腳架,咁啱我地係三個人,剛剛好.


齊齊轉晒方向等夜景,點知後面個天忽然好紅,咁又齊齊轉向影埋佢.


終於到夜景喇,我決定影兩個構圖,一個係車軌特寫,85mm加1.4增距,總共要用三張夾埋,一張路軌,一張背景,再加一張係路牌,要睇到啲字唔好白晒.其實現場反差唔係好大,夾硬一張過推陰影同高光都應該搞到.但副作用係暗部好多雜訊同埋降低整體對比度,會搞到張相好似好平版咁.所以即使係咁做都好,我會手工貼翻主體,即係車軌嗰部份上去.


影得張數多既缺點就係嘥時間,幾乎趕唔切換24-70mm,開盡全速先影得切呢個有埋天空既構圖.

20 則留言:

  1. 相得靚外, 仲要比個稱號你:"夾相專家", 哈~
    三張我夾唔到, 好樣衰, 最後放棄左。D光和色問題我把握得唔靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝誇獎,夾相既嘢功多藝熟,試多幾次就會把握到 ;-)

      刪除
  2. 影到咁靚既相,欣賞到都開心!

    回覆刪除
  3. 第一幅的日落景色好正。最尾那幅全景都好靚。

    回覆刪除
  4. 大車軌大廻旋係邊處來,點解冇車行嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞係香園圍,有車呀,夜晚車身黑又郁緊影唔夠光,只見到車頭燈劃出的光軌.除非塞車,否則夜晚係咁.

      刪除
    2. 原來係咁,謝謝🙏🙏

      刪除
  5. 有冇順便去行下條新隧道?

    回覆刪除