2019年10月28日 星期一

新竹reload

年頭先去完新竹,照計應該去吓其他地方,點知老婆話要去多次.原來係佢想帶佢啲朋友一齊去.收到,即係又係血拚之旅.腳架都可以留翻喺屋企.唔通叫人等我影日落夜景咩.


不過咁,我都安排咗一日去影吓季節限定既柿子海.九月至十二先有,因為有所謂秋天既九降風,嘩,做乜超多人,新竹應該冇咁多人個喎,原來係雙十假期呀,避咗十一黃金週計灟咗雙十.算啦人多熱鬧啲,就係為咗呢個畫面,係咪好奇怪唔見旁邊有路啲人點走人去.謎底就係下面,啲柿子盤係高過人頭的,下面點行都得,園主仲特登安排咗啲梯俾遊客爬高突個頭出來,同埋俾攝影人爬高影朋友.果然有生意頭腦.


跟住就係老婆指定要去既內灣老街,其實都係賣嘢食,有啲遊戲玩咁,似夜市,我地都玩咗射箭,不過女性似乎冇乜興趣,一味叫你地玩啦,我地買咗一日票,95台幣,可以任搭內灣線,所以行完老街就去咗合興車站,呢個別號愛情車站,有個心囉.


仲有小火車玩,車程好短,得一條直路,旨在影吓相,有專人幫你影的,我俾人影完就走去影人.架火車會噴煙都幾得意的.由於一個鐘頭得一班車,搞到未去晒啲景點就趕住走.其他站都唔去.


預咗星期一再去老婆好鐘意既17公里海岸玩電動單車,諗住冇咁多人.真係………..冇人呀.原來已經過咗雙十假期,咁啱魚市場係公休日.好在單車舖有開,一於包場,今次要完成晒17公里,超大風呀,帽都吹甩晒,原來後段都經過好多攝影點,呢度係高尾濕地,可惜唔係日落時間.


仲有我上次計劃咗影夜景既豎琴橋,可惜又唔係Magic hour.

沿路上都會寫住你行咗幾多公里,包唔會行錯路.終點係一座塔,打完卡就係原路掉頭走,冇得繞圈的,由於唔駛爬頭,好快就行晒,但又好似差咁啲挑戰性.

18 則留言:

  1. 島兄真係廿四孝老公,聽哂老婆話,抵讚!

    回覆刪除
  2. 有無買D柿餅比我吃呀?曬柿子好壯觀,好睇。
    你老婆應好開心,今次你無拿腳架去。小火車好可愛,好有童真。呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 柿餅冇買呀,唔知擺到幾耐,口感較軟,好食過細個好硬嗰啲,不過偏甜.老婆開心啦,唔駛陪我等日落,夜景.

      刪除
  3. 聽老婆說話會發達,你一定已發!哈哈!

    回覆刪除
  4. 嘩, 季節限定既柿子海, 金黃搶眼又咁多, 犀利呀!

    回覆刪除
  5. 嘩!那個心心好美啊!嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 初睇以為係橙海,再細心睇文字,才知X子海

    回覆刪除