2019年10月11日 星期五

再殘念渡海泳

上次影維港渡海泳好多橙波波既畫面係好壯觀,可惜方向係大背光搞到泳手黑口黑面好唔掂.於是搵搵有冇其他地方渡海泳係正光.終於俾我上年搵到有吐露港渡海泳,睇埋路線圖確定係正光,人算不如天算,撞正山竹,乜都打爛晒,大會驚危險就取消咗,今年冇事又好天,應該有收獲呱?


諗住搏矇走去終點影,我睇翻之前網上影片係可以的,不過去到格局好唔同,終點大大塊布寫住終點,泳手穿過塊布為之衝線,即係擋住乜都影唔到.只好Plan B走去後面戶外高位,角度係好正,但就好遠吓,賽事十點半開始,爭標組好快就到,半個鐘都唔駛,不過佢地唔係我目標,一個個翻來冇乜好影,又冇橙波波.影特寫又唔夠長焦距.我既相標係暢泳組既滿海橙波波.但係好疏吓同維港差頗遠,最慘係……….佢地游得好慢,來到已經差唔多正午,冇錯係冇背光,不過就係頂光,一樣黑口黑面,宣告又失敗.


試吓用長啲焦距唔要背景建築物都幫唔到好多.就影吓佢個大波波啦,其實佢條繩好阻我,要等大風吹到佢側埋一邊我先影到.不過都冇所謂啦,呢啲相只可以紀錄吓.

12 則留言: