2019年11月7日 星期四

珠海攝影

每次工作經過珠海見到大劇院都好想影佢,所以去完澳門就決定去一日.


山長水遠冇咁嘥淨係去影大劇院呱?預咗用觀光巴士L11去幾個景點,第一個係景山公園,坐吊車上山影大景.點知…….又出閘脫腳.公園關閉,冇計,行一個車站去影珠海漁女,呢個時候差唔多中午,頂光麻麻地,我特登影埋下面啲人熱鬧啲.


原本想就咁行一個站去海濱影燈塔,但咁熱最後都係搭巴士,幾遠都係一蚊.好曬但個天又唔藍,真唔抵.


個燈塔仲可以在愛情郵局餐廳樓上影,角度好啲,齋影唔多好意思,叫杯珍珠奶茶順便休息吓,餐廳內有兩個大心,樓下仲有個郵箱可以扮寄情信,啱晒鐘意打卡既人.仲擺咗支腳架俾你地夾電話自拍,唔駛驚唔夠手長.


終於要搭車去大劇院站,途中會經過得月舫,係類似珍寶海鮮舫咁既酒樓,有諗過影佢同大劇院一齊,但唔係好就到,就咁影吓佢,未開燈認真麻麻.


搵來搵去都冇乜好位影大劇院,日落又唔啱方向,終於搵到個位影日落,天氣又係…


好喇上主菜,奇怪,做乜啲燈開得咁古怪,個細貝超光,大貝冇光咁滯,連終點都脫腳,算啦早啲收工. 


點知行到出的士站個大貝忽然轉咗紫色燈,雖然都係麻麻地,唔影埋又有啲可惜,估唔到仲有激光添.



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實早走咗喇,否則可以夾個藍天落紫貝度.

      刪除
  2. 咁方便, 等公園維修好再去過囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸啲嘢都唔知整到幾時,又冇渠道查,不過聽聞可以行上山 :P

      刪除
  3. 大劇院, 係好似兩個大扇貝, 會變紫色的大扇貝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本諗住佢會不停變色,點知最後紫色就算 @@

      刪除
  4. 大劇院好有特色。最近我同英國友人經港珠澳大橋作珠海澳門兩地一日遊﹝哈哈...好貪心﹞,由於對大劇院交通不熟識,遊完圓明新園後時間又唔多,結果冇去大劇院,好可惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大多數人都係覺得去多啲地方抵啲,其實計灟咗交通時間.

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得唔錯,可惜冇時間影埋夜晚.

      刪除