2019年11月24日 星期日

制造假像

影日落相一向都認為要將白平衡設定得比較暖調,做成日落金黃色的感覺.不過慢慢就會覺得成張相偏晒色一睇就知係假嘢,尤其有啲人比較重手,變得好超現實.


好似呢張相咁,我已經盡量將前景調翻冇咁紅,但係個天一睇就知好重味精.再淡啲又好似冇乜日落感覺,平時個個慣咗重味,去翻人眼感覺反而唔自然.不過有一種情況係例外,就係用到好廣角焦距,影到大片天空,咁離太陽較遠既天空因太陽光影響唔到會變翻藍色,咁就最正喇.


但唔係個個景都適合超wide納入大片天空,一用長小小焦距就成個天橙晒,有日靈機一觸,試吓人工整個藍天俾佢,用原相調低K數,出到想要既藍天.可以睇得出近太陽既天空都係橙色的.


之後就係疊埋兩張相再用漸變露出想要既藍天啦.最後結果就係咁喇.

20 則留言:

  1. 島兄為咗一張靚相都花好多心思,我比較求其,像上圖天空佔相片面積不足三份之一,我會成張相調整算數。哈哈!

    回覆刪除
  2. 以前我都盡量調較設定來達到想要的效果,經常被人話靚到像畫一樣,日子一久,經常被這樣講已經不覺是稱讚,

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁對方又未必係咁意思既,不過我都覺得靚得來要自然先好.

      刪除
  3. 以前我都經常調較設定來達到想要的效果,現在就簡單就算,盡量要自然的感覺。

    回覆刪除
  4. 現在網上照片分享,大部份都執到靚靚,我比較喜歡自然景觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係中間派,我要執靚但要睇落自然.

      刪除
  5. 處理後比較接近現實一些吧^^

    回覆刪除
  6. 我有時都會將好明亮的太陽影成月亮咁既款,都係假象!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話俾人知就得啦 :P

      刪除
    2. 最重要睇幅相整體表達
      有D有技巧同藝術感嘅相都會有將好明亮的太陽影成月亮咁既款
      嘻嘻...... 攝影好寬好多表達手法 open your eyes open your mind

      刪除
    3. 我係中間派啦,唔無中生有都可以接受既 :P

      刪除
  7. 執相係你強, 我也會不知不覺中好重手,不過日落我係中意暖洋洋感覺。

    回覆刪除
  8. 味精假象.......飛最拿手........哈

    回覆刪除