2019年11月2日 星期六

超短花期

星期四在網上見到盛屋村有鳳眼藍花海,星期六天氣預告又好天,一於去打吓卡.


未去己經有人講花期好短,我估兩日唔會差好遠呱?網上又有人話星期五去都已經謝咗好多,只好睇緣份啦,終於………果然見到中間有啲已經枯咗,我估係呱?我唔係好識.不過都算係咁啦,叫做有啲一點點紫色. 算做都有相.


之後就係日落,呢個方向更加小花,而且位唔多,試過走去一個連放腳架都冇既位,花仲小,走翻轉頭已經冇晒前面位喇,有小小草遮都算喇,求其紀綠吓啦,估唔到兩日已經咁大變化,唔怪得好多影到啱時刻既風景相都係出自已退休人仕.

18 則留言:

  1. 影唔到花海,可以試下特寫?

    回覆刪除
  2. 香港有這麼大片"花海",都唔算少架嘞

    回覆刪除
  3. 我也有朋友去影,你都有收穫。

    回覆刪除
  4. 都影到有一片花.我見我屋企附近公園,影花同雀,都係D退休人士.見佢地影有種雀叫小翠,成十幾人堆埋影.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小翠好出名的,好細隻動作又快好難影,但爆水嗰吓幾靚.

      刪除