2019年11月17日 星期日

大東山尋芒草

大東山的芒草很有名,一直都冇去只因聽聞好多梯級,要上得好辛苦.


終於下定決心上一轉,朝早明明係好好天,去到山腳就陰天,差唔多到頂仲變埋大霧,一場來到,就算冇嘢影都攻吓頂,柳暗花明,再上啲霧散咗,就咁路上已有芒草,影翻張逆光先.


一直行冇留意到原來上山頂要左轉,給果誤打誤撞去咗二東山,見到爛頭營,坦白講有啲腳震,順光影麻麻地,見到太陽已經俾山遮咗一半,仲要極速走過去爭取最後一道逆光.


一走過陰影就火速set腳架,個山咁高,但其實成個山頭都係人.原來依家啲人都幾好體能,芒草事實上係未夠時間的,仲未出現絮化,只係一支支咁.


見仲有時間,決定走入芒草堆影張冇人既,地上是有路的,但似乎是芒草生得太密遮到冇晒路,要撥草尋路,費好大氣力先搵到舊石影到張冇人既.


終於玩到冇光,係時候回程,上到來手機訊號好弱,一直同朋友失去聯絡,原來佢識得左轉上山頂,咁同佢在上山頂左轉位置會合啦,點知原來仲見到日落,清水疍冇乜睇頭,芒草也因為冇逆光變得好淤色,只係好過冇.

28 則留言:

  1. 好彩都影到二張逆光芒草,但這裡芒草靚過我那位置,唉,凡事無完美,總算去過大東山啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛成個山大霧算執到,沒錯凡事冇完美.成事在天,但總要去嘗試.

      刪除
  2. 現在很多市民遠足,很健康的活動,帶理相機,遇到好天氣有機會雙贏!

    回覆刪除
  3. 天氣真喺唔錯,芒草...景色幾靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初天氣好差,諗住食白果,好彩柳暗花明.

      刪除
  4. 真系行到腳震?哈哈
    我都想來呢度行山 ~ 希望下次有機會啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 好Chur吓,但難度唔高,大部份係我最鐘意既樓梯 :P

      刪除
  5. 我在本月三號嚟過"初探"一次,以為兩個星期後應該開得唔錯,前日(星期六)再上嚟一次,點知都係差唔多,無奈,今年都未凍過,就算有草都開唔到絮,睇怕兩個星期後要再來一次嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,你好勁喎,上得去咁密,實會見到開晒 ;-)

      刪除
  6. 比你搞到我都想去行下, 我一次都未去過:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁去啦,不過之前最好操一操腳骨力 :P

      刪除
  7. 去東洋山影都好靚,仲無咁辛苦,但我都好想去呢度行下,未去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 東洋山我都要去一次,打算去影白沙灣 :)

      刪除
  8. 為咗一張靚相,辛苦都值得。

    回覆刪除
  9. 真係好多人.見無記X張X望都有介紹去影.

    回覆刪除
  10. 飛就咪搞 lu ..... 狽住D架生真係行唔到上頂 ^_^

    回覆刪除
  11. 我去大東山的時候.上石級的那段路好大霧.頭髮都濕.路旁的草都濕到好似落雨.遠的都看不清.你都看見太陽吖!謝謝分享.

    回覆刪除