2020年1月29日 星期三

自制淺景深

有一張菜粉交尾相原本幾喜歡,但影嗰陣背景太雜.上網睇教做淺景深既片都一定要做退地,一來功夫多,二來退得唔靚邊界會好怪.


再細心睇翻張相,其實都唔係話一啲淺景深都冇,只係太岩岩殘殘好礙眼,我決定試吓只整矇出面嗰忽.


首先用內容感知執走晒所有嘢,只淨低背景.再做個超勁模糊.


跟住就係疊張舊相上去,然後慢慢用筆刷露個底出來,之前一路搞唔掂就係要擦到到好貼,硬係留翻條好怪既邊,今次擦開啲,反正黐到蝴蝶既位基本上都係淨色既(兩條鬚真係續粒像素搞咁滯),效果都勉強可以啦.下次影都係搵人放塊大葉喺後面好啲喇.

10 則留言:

  1. 搞呢啲嘢要好有耐性,尤其是幼細的部份,最難搞係美少女飄然的髮絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太麻煩真係影過算數,不過有啲嘢又未必可以翻影 :P

      刪除
  2. 我睇你寫都覺得煩,你真有耐性。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 小小啦,其實我都做得比較簡陋,人地仔細好多 :P

      刪除
  4. 一睇就知好考功夫,要好有耐性先得,要畀十個like你!😸👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太誇獎我喇,其實我做得好求其 :P

      刪除