2020年2月3日 星期一

後備電源

未搬屋之前部舊電腦就係因為一次跳掣,個硬碟即刻瓜咗,當時問過人可以裝舊後備電源,萬一跳掣唔會即刻冇電,可以頂一陣等你Save咗未做既嘢再用正常程序關機.不過老婆覺得擺咁大舊電喺屋企好似好危險,尤其係大陸做既.搬屋之後都擺脫唔到呢個惡夢,耐唔耐又會跳吓掣.搵師傅睇過都搵唔到原因,試過有一次去旅行個雪櫃啲嘢壞晒.幸運始終有限度,終於真係用緊電腦既時候跳掣.好彩開翻機冇事,科技先進咗真係好,可惜.....過咗幾日,E:損壞,無法讀取資料.好彩仲有隻外置硬碟有備份,不過最近嗰啲就冇晒喇.老婆見我咁慘就話不如都係買嗰舊電啦.


去電腦商場都唔識講,想搵嗰啲停電都唔驚既嘢,原來叫UPS.平貴就係睇斷電之後可以捱幾耐,最平既都捱到十幾二十分鐘,乜都夠啦,我最緊要夠時間啪翻着大掣啫.二來唔想咁大舊.頭一次用要义一晚電.


另一個問題係我部腦特別衰,隻牛要用兩個插頭的,我仲擔心細隻既UPS得一個,不過啲設計就真係....竟然係太近兩個插頭互頂插唔到,搞到要用刀片做一輪手工.好彩係軟膠唔係都幾頭痛.都睇吓說明書啦,原來兩個插頭唔係貼心設計,係因為我唔記得咗個Mon都要用電,唔係點睇到儲存未做好既工作同埋熄機?冇計,再買多舊太阻地方,反正我只係開翻個大掣就得,最後決定唔插Mon,真係停電最多長按開關熄機.

14 則留言:

  1. 咁點唔去解決跳製問題呢?
    其實我屋企都有呢個問題,只不過在行雷閃電先發生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係搵師傅睇過佢都話搵唔到原因,只可以懷疑嗰樣就換嗰樣.咁多電器冇理由未壞先換架.

      刪除
  2. 我就冇跳電掣問題,但我部電腦最近經常用用下自動關機或hang機,看來是換機時候了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 換機之前記得做密啲備份,機壞可以買過,資料無價.

      刪除
  3. 我屋企成三十年摟齡,之前亦有類似多次跳制問題,師傅亦揾唔到原因,
    結果喺換咗全個總制箱,才解決咗,
    但你喺新屋都有漏電跳制問題,真喺要詳細檢查下,
    我電腦資料有即時備份上雲端,萬一有事可以搞番

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係跳得好密,多數幾個月先跳一次,再嚴重先算,備份真係好緊要,我第一次壞電腦都未有呢啲歡念,乜都冇晒.

      刪除
  4. 我冇跳電掣問題,如果有,都只有請電氣師傅幫忙。

    回覆刪除
  5. 咁 3.0A fuse 平時屋企都要 keep 番幾條.

    回覆刪除
  6. 我家無試過跳電掣, 所以從無諗過這方面的事。
    以前在大陸反而試過, 無拉拉跳制, 後來TICK返又無事, 哈~
    後備電源都唔係好大舊者, 你人又唔多,大吧地方放啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解新舊屋都有跳掣問題,其他電器啪翻掣就冇事,但電腦就好危險.舊電比想像中細,但枱底已經冇乜位,唔想放出來.

      刪除
  7. 咁都幾麻煩
    方便工作都係有个後備電源好D

    回覆刪除