2020年6月15日 星期一

黃雨的活動

其實我有呢個想法好耐,就係落雨Pan車,仲實行過一次,我平時已經搵定地方,打算一落雨就出去,最後鎖定咗太和消防局對出馬路,因為有個小頂可以遮雨,但有兩個問題,首先行出去都要一段時間,可能雨勢有變,另外個嗰度係半透明窗,裏面既人會好奇做乜有個人長時間停喺度,試過一次影咗一陣就走咗.


前排一起床就聽到叮叮噹噹雨點聲,原來係正在黃雨,即刻早餐都唔食就去我發掘既第二個地點………我樓下,露天,要單手擔遮.但呢度有啲距離,可以用135mm影,而且最緊要係近,就算落到去即停雨都損失有限.相信我,最好既裝配就係拖鞋,短褲,整定塊布喺門口,翻屋企抺乾腳先入屋,呢啲雨勢甚麼Gore-tex都冇用,連相機袋都唔好帶,就算落晒雨檔都一定裝滿水翻來.最多帶條毛巾放相機面擋一擋水花,左手面來既車比較易影,因遠遠就睇到佢.


右面來既就難得多,有嘢擋住條路,一出現就要即影,冇時間準備,雨天車速比較慢,要1/50秒先開始有效果.下次影一定要先設定做嘥電模式,即係長著個EVF,依家見到車舉機要先等畫面由黑變有嘢,再拉一拉風箱對焦,右面來既車搞得來都走咗.


的士係最多,新界既路去水實在太好,落到咁大先影到小小水花,如果住土瓜灣應該影得好開心,不過又可能好危險,有機會俾水沖走.


由於我住既地方比較山旮旯,冇乜車,真係嘥晒,嘩,有大貨車,雖然佢唔係好快,但佢既體型好震撼,淨係啲雨打落佢身上彈起既水霧都已經好正,可惜定焦既關係,爆晒框,而且佢又係右手面出來,手忙腳亂,有小小失手,但係張相又好鐘意唔捨得唔要.呢個時候我同時擔遮同扶住鏡頭既左手指已經接近抽筋狀態,再唔走可能會出事.

10 則留言: