2020年6月27日 星期六

河背水塘

大雨除咗屋企樓下Pan吓車之外,仲可以去水塘影排洪.大潭篤係最好,壩頂有燈光啱夜晚影,不過己經去過,除非影得好差,我係好小去同一個地方影翻差唔多既相的,所以今次去新地方河背水塘.


雖然唔係好長途,但都唔小斜路,大熱天時都幾係,冇燈光相對簡單,朝早來就得喇,雖然有樓梯可以去下面,但都係要斜影,冇乜特別,可能係咁既關係,條樓梯旁邊啲草已經生到遮咗條樓梯咁滯.搞咗一陣去翻上面影,普普通通咁啦.


其實冇乜好影,走到正上方影個流水向下奔騰既畫面就完工.


咁快收工?梗係唔會啦,其實我主要目標係影港鐡八鄉車廠,行翻轉頭冇幾遠就係.睇地圖比例應該135mm就啱,但係又驚會太爆所以帶埋85mm同1.4X.勁重但安心啲.最後都係用135mm.


痛苦既事情翻到屋企先開始,嗰四堆電纜真係搞餐矒.

16 則留言:

  1. 不一般的水塘角度,真棒👍👍👍

    回覆刪除
  2. 島兄真有耐性,要執走啲電纜,尤其是圖左,真係有排搞,要比個LIKE你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係搞餐死,不過一場去到唔搞又好似好嘥 :P

      刪除
  3. 水流大些會靚D, 我都係唔去影裡個景, 要執咁多線走, 哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非落緊雨,水流應該都係咁上下大,個景都係一般般啦,不過執走啲線都幾麻煩 :P

      刪除
  4. 港鐡八鄉車廠,我覺得個景麻麻,多電纜條橋又好似將張相劏開咁。

    回覆刪除
  5. 果日坐車經過,見到大潭水塘排水真係好壯觀!

    回覆刪除
  6. 原來西鐵、高鐵車廠咁大架

    回覆刪除
  7. 利害呀,唔係你講,都唔知執過相,完全沒有痕跡,不愧大師級。

    回覆刪除
    回覆
    1. 誇獎了,張相縮到咁細所以唔覺啫 :P

      刪除
  8. 呢個角度影水壩,都幾壯觀,如水大點更佳!(◐∇◐)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般落完雨先去都係咁上下,可能落緊雨會大水啲.

      刪除