2020年6月9日 星期二

對抗白色

有時見到啲婚宴相新娘婚紗白晒,酒樓枱布白晒,以現今科技來講其實好易搞掂.


數碼界一路都有派理論係寧under,莫over.因為數碼一爆咗光就冇得救.理論正確但就忽略咗推光會增加雜訊既問題.就好似呢張相咁,跟理論影要避免白色位冇晒細節就係咁,不過model就會黑媽媽,後期推翻光其實光位一樣爆,只推陰影係可以,但會增加雜訊之餘膚色仲會好淤.


俾我影就會影到咁.光位看似爆晒,不過就保證皮膚夠光,膚色不會變淤.


其實光位只係看似爆咗,影raw的話再推暗高光位就出得翻晒啲細節.我相信出面真係幫人影婚宴都最多係咁搞.效果都算正正常常.


不過我覺得齋搞高光位都會令膚色有啲淤,相唔多既話我會搵翻原相疊上去再擦翻皮膚嗰部份出來,理論上擦過界應該都冇影響,實際上係有,但都唔駛好準,覺得唔自然可減低一點透明度就冇咁容易起邊.最後就可以既有白色細節,又有亮麗膚色.商業攝影應該唔會咁搞喇,太嘥時間.上次幫朋友影擺大壽我就係咁樣搞啲枱布.當然唔會咁仔細,但二百幾張相都搞到想死.

12 則留言:

  1. 白主體對白背景的確好難搞,我比較懶,一般都係用"寧under,莫over"呢招算數,島兄專業,要求特別高,所以啲相真係靚啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. Under比較安全,但其實影raw的話over小小再壓暗會小好多雜訊.我唔會over太多,但要確保唔駛再推光.

      刪除
  2. 我比較懶執相,閣下專業,所以我有靚相睇。

    回覆刪除
  3. 白色真系幾難搞,好易爆

    回覆刪除
  4. 我都有遇上同一問題,相機、手機有得揀Raw儲存,依家先知原來咁用,明白哂,長知識,多謝!

    回覆刪除