2020年6月3日 星期三

手持景深堆疊再練習

要搵一個唔多郁既目標做練習,最好就係夜攝,主體多數瞓咗覺,全閃燈操作亦沒有手震問題,鳳園最多就係蜘蛛,蜻蜓同菜粉蝶.蜘蛛唔係好啱用,因為蜘蛛太細隻,而且小小風都好易令蜘蛛移位.菜粉本身好平,除非影大頭,否則都冇乜需要,影大頭難度又太高.最好就係影蜻蜓.


冇耐就搵到目標,蜻蜓最難搞就係非常突出既大眼睛,我今次準備影四張,一張對焦眼,要出到所有格仔,第二張係眼睛後的鼻哥,再之後係較後既第二個鼻哥,最後係身體.翻去一合成好順利,完全冇之前影珍蝶既古怪嘢.最驚喜係隻眼其實一張景深係唔夠,係兩張夾出來.而球面上竟然冇乜破綻.出奇地好運.


跟住係快啲走,出奇地多蚊,周身痕得好緊要,點知又見到好大隻竹節蟲.次次淨係影個頭,今次要試吓影成隻.影完翻到屋企身上多咗好多紅點,起碼要一個星期先好得翻.

20 則留言:

  1. 落咗雨咁多日,真係勁多蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咬到成身花晒,以前會去睇醫生,依家由得佢自已好 :P

      刪除
  2. 宜家出去影相要噴好多蚊怕水,我的腳都係蚊粒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要噴啲有Deet既先得,但翻屋企一定要洗乾淨,因為頗毒 @@

      刪除
    2. 宜家發現左萬寧買的蘆薈搓手液竟然可以止痒,而且比無比膏仲有效!

      刪除
  3. 這時候萬物生長,草叢中的蚊公多到嚇人,一定要做足防護準備。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能要着兩件衫先掂,不過又好熱 :P

      刪除
    2. 或者好似啲醫生咁,全套防護裝備,由頭包到腳.....:p

      刪除
  4. 哈,影靚相既代價,都值得嘅!^ω^

    回覆刪除
  5. 辛苦你啦!謝謝分享。

    回覆刪除
  6. 竹節蟲真奇妙, 我未接觸過, 牠會咬人又吸血嗎?

    蘆薈, 可護理皮膚的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會咬人呱?呢隻好大隻的,有成隻腳板咁長.嗰啲葉好薄,我估唔係蘆薈.

      刪除
    2. 你到"https://www.google.com" 搜尋"蘆薈"的相片便知。

      刪除
    3. 謝謝資訊,蘆薈的葉很厚,內裏的凝膠很有醫學作用 :)

      刪除