2021年1月20日 星期三

僭建食飯枱

Yahoo年代舊址好多小問題要解決,例如自己換晾衫架繩,做冷氣機引水管,落街鋸矮個櫃等.......自從搬咗新居,好似冇咁多麻煩嘢,呢方面既積極性都差咗,物件爛咗就換.

呢個係食飯枱既玻璃面,揀玻璃係貪佢夠硬,唔駛鋪枱,可惜當初驚唔夠位出入買細咗,變咗長期係開大狀態,問題來喇,唔鋪枱如果食到枱面有餸汁或者湯之類液體,就會經由開大枱面既接駁位流落地下,只好小心啲食,一有液體就抺咗佢,頗麻煩,就咁忍咗好多年,同老婆講不如換咗佢.


出去姨媽傢俬睇咗幾張諗住買,點知老婆話不如淨係買張枱面放上去咪得囉,咁又係喎,不過木枱面會花,最後就走咗去玻璃舖裁一塊翻來.但係都要固定佢比較安全,原本諗住用玻璃膠,不過好樣衰,結果就係四塊雙面膠紙就搞掂.變咗呢個雙層結構喇,原來都幾重.


20 則留言:

  1. 哈,辛苦你搞啦,用得番張枱都好嘅!😉

    回覆刪除
  2. 我嗰張都係可放大嘅玻璃枱,但我從未放大過,原枱面都夠用,所以不必僭建。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只係偶然放大一兩次,可以鋪枱面.但係我長開就搞搞佢好啲.

      刪除
  3. 咁都想到幾好喎,又可省回買過張新枱﹗

    回覆刪除
  4. 食飯枱都可以僭建,能人所不能,厲害。

    回覆刪除
  5. 喔~ 這是玻璃枱上的玻璃!

    回覆刪除
  6. 最緊要啱用,就算比錢買過一張新的都未必百分百理想啦。出少少計又慳番一筆,掂呀! 😆👍💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,買過張新既都冇自己度啱塊玻璃咁啱 :P

      刪除