2021年1月22日 星期五

影秋英

呢排個個都影秋英.可我對微距式的影法冇乜興趣,一路都冇去,直至見到有人影到一片花海再加日落就知道係出發時候喇.

地點是錦田鄉村俱樂部,原來唔駛入場費,花田只係小小一塊,人就多到圍住晒,可惜後排係行人路,否則兩排人都有份,我無奈只可以去到好側.好彩都仲見到個太陽.平時影風景前景都好遠吓,只要收到F11光圈,甚至再大小小光圈都可以全清,但今次啲秋英實在太近,卒之都要堆疊景深,仲要兩張都唔得,前中後三張先搞得掂,初初諗唔掂又疊景深又包圍曝光唔夠時間搞,但實際上疊景深嗰幾張同一個曝光就得,包圍曝光只係最遠距離嗰部份.依然係清水疍但不太介意,始終花田先係主角.

21 則留言:

  1. 睇相覺得花田好大,靚。

    回覆刪除
  2. 藍天下的黃昏陽光照射得秋美格外嬌美。

    回覆刪除
  3. 片花海已經好大啦,好靚呀!

    回覆刪除
  4. 哩張影得靚,個佈局好好,果然花啲時間係值得,限制令下,都無視社交距離 而家真係周圍都鬼死咁多人,希望守規矩喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,限聚令戶外基本上冇人理,只希望佢地仲肯戴口罩.

      刪除
  5. 靚呀! 看自己去都未必見到咁靚,睇左你張靚就相當自己去左啦! 哈)))))🤭

    回覆刪除
  6. 花田只係小小一塊,我以為好大片呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 商業機構唔會用太多資源整個唔收費既景點啦 :P

      刪除
  7. 謝謝分享 👍 秋英花田配夕陽, 意境詩般美 ❗️

    回覆刪除
  8. 秋英顏色多,好生動,有花海,人一定多啦!🙂

    回覆刪除
  9. 都是野生的嗎?聚成花海,美不可言。

    回覆刪除