2021年1月26日 星期二

九龍坑山日出

拍日出係麻煩過日落好多的,除咗要早起身,多數地方都要搭的士.九龍坑山係其中一個行路就去到既山頭.

搵咗日冇咁涷,天氣報告又話好天既日子出發,落到街先見到個天好多雲,既然都出咗來都搏吓啦,夜晚上山其實反而冇落山咁驚,因為天會越來越光,亦會有好多晨運既人上山.雖然日出時間係七點,但最遲六點十五分就要到,襯住城市未熄燈前影咗個燈光先.之後就係捱冷風喇.開始有晨運客經過,哎呀,今日唔好天呀,昨日靚好多,終於等到日出喇,不過係被厚雲遮住.晨運客翻轉頭話個咸疍好靚,我就覺得麻麻,冇乜能量感.

未絶望既,等個太陽升到啲雲既隙縫可能有機,山頂有人爽叫,可能到咗頂好開心,果然,等到太陽再露面,有啲雲做吓點綴仲好,又係時候收工,咁早收工都好小有.

18 則留言:

  1. 島兄好嘢!給你一個讚!我都經常說影日出並不容易,除了自己的決心之外,還要講運氣,上面兩張相都好靚,尤其第二張色彩更豐富。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Peace兄的鼓勵,我都要搞咗好耐先下到決心 :P

      刪除
  2. 你好早起呀!第一張個蛋黃都幾靚,我都好耐無睇過日出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於要上山,五點就要出門口.你同啲山友口味一樣,佢地都鐘意有疍黃 XD

      刪除
  3. 香港影日出比較難,我唯一一次是在東平州,但冇靚日出景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都去過東坪洲影日出,船程長,一晚冇沖涼,瞓唔夠冷氣既三層碌架床,結果.......都係食白果 @@

      刪除
  4. 日出要早起,又未必睇到靚嘅晨光!👍

    回覆刪除
  5. 冬天又要早起,對我來講系好難... 真心佩服島兄嘅毅力。
    終於,努力都唔算白費到 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,總算有小小收獲啦 :P

      刪除
  6. 只係知道九龍坑山有發射站, 原來影日出亦係好地方!
    有天空, 有雲, 旭日置身其中! 有海, 有地, 有山, 有一位滿毅力的島耕作隱身背後!
    『 佩 服。』👍 加油 💪

    回覆刪除
  7. Philip, 早睡早起 身體好。[日岀而作 日入而息]。
    你今次的收穫不錯, 兩張相都影得好靚。

    回覆刪除
  8. 影日出好者起身啊!我影日落好了,哈哈!

    回覆刪除