2021年9月15日 星期三

濕地公園

朋友說沒節目,話不如又去觀塘影小朋友玩水,我去過冇耐唔想去,結果就變了要建議節目,朋友不要辛苦的.我見他問過我哪裡影蝴蝶,又買了微距濾鏡,就建議去濕地公園,有厠所,有地方食飯,怕熱仲可以入室內涼冷氣,合晒佢原則.

話就話唔辛苦,其實都係曬到燶,唔知朋友有冇被騙的感覺.濕地公園個蝴蝶園都幾廢,要收錢但好似乜都冇咁.幾經辛苦終於發現呢隻蜻蜓,以往見親佢都係飛唔停,今次停定定任影係機會難逄,雖然佢唔郁但太立體,景深合成既話要影太多張好易失敗,都係一擊算數.

之後見過一隻爛既紅蛛鳳蝶就冇喇,金班倒是有很多,影過都影吓啦.就係咁收得工.

20 則留言:

  1. 我覺得夏天去濕地公園,日曬雨淋,真係麻麻
    第一張隻蝶影得好型。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,濕地公園已經有冷氣,有厠所,有水飲,有嘢食,比起乜都冇既野外係天堂喇 :P

      刪除
  2. 住元朗的時候我簡直當濕地公園是我的後花園,一年四季都啱,尤其是夏天唔去爬山,改去濕地公園,一大片平地好易行,花草樹木蝴蝶蜻蜓雀仔乜都有,影相可以影半日,攰了就去食嘢嘆冷氣,雖然要入場費但超值。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果成日去可以買年票抵好多.濕地公園雖然冇乜特有品種,勝在乜都有啲咁囉.

      刪除
  3. 中秋快樂!平安健康!
    山長水遠, 得二張相?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂,連金班都貼就知係冇乜嘢影到 :P

      刪除
  4. 隻蜻蜓比你影得好靚 👌 可以成為超級模特兒囉 👑
    濕地公園蝴蝶園 https://youtu.be/PsIXaxgCYro

    回覆刪除
  5. 冇去觀塘影小朋友玩水是明智,因為報導人山人海。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋期間真係唔好去,不過呢輯係之前影的 :P

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯字,故刪除以上留言,於下方補上。

      刪除
  7. 蜻蜓英姿,目不暇給。
    祝中秋節快樂,攝技精湛!

    回覆刪除
  8. 蝴蝶靚呀,濕地公園地方大,不太熱時會幾好行嘅!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,濕地公園啱唔想太辛苦既人 :P

      刪除