2021年9月25日 星期六

再探孖崗山

好耐之前去過觀景台影夜景,其實當時都覺得有啲樹阻住唔係咁靚,當時只係zoom出小小避咗啲樹就算數.偶然睇到Youtube有人講原來唔好去到觀景台,落小小既樓梯就可以冇遮擋影晒成個赤柱半島.

行就真係唔駛點行,如果唔介意畫面比較重疊.十分鐘路程已經冇遮冇擋,再行多十五分鐘就係最高又冇遮擋位置,激死,日落居然好靚但又擋住影唔到,只好專心一意影夜景.

此行另一目的就係要影一張16:9既Wall paper,就咁用上面嗰張會太Tight,專登影闊小小再裁就啱啱好喇.

10 則留言:

  1. 第一張相睇得特別清楚, 請問怎樣去觀景台呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,中環交易廣場搭6號或者6A去赤柱的城巴,衛奕信徑站落,正正就係登山口.上樓梯就去到觀景台.

      刪除
    2. 哦! 原來觀景台是從衛奕信徑拾級上, 我明白啦! 照片是赤柱半島, 我昔日做校車媬姆每天必到的地區。

      刪除
  2. 我以前經常去赤柱,都唔知原來有個觀景台添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實未去到赤柱,我專留意影相位所以會知道 :P

      刪除
    2. peace, philip的相是在通往赤柱大馬路的衛奕信徑巴士站落車後登山, 上樓梯去觀景台取景的。

      刪除