2021年9月20日 星期一

蝶神駕到

大澳出現新蝶品種.幸好是在着燈之前,否則會令已經不勝負荷既大澳更加雪上加霜.入大澳真係超遠,先去東涌個幾鐘,再轉巴士又成個鐘,仲要行多三十分鐘.前後三個幾鐘日本都去到.


呢隻蝶叫做珍灰,聽講馬來西亞先有,我已經特登請假平日先來,但都係有成三,四十人喺度,隻蝶出沒好有規律,幾乎實係嗰個位附近.不過就停得比較高,我支180mm加埋1.4x都仲係好細粒,亦實在太多人,郁都郁唔到,只好勁裁佢,有條咁有型既尾又真係幾靚.


好在外面有迎客蝶珐灰交尾,個個有得影,皆大歡喜,三十幾度高溫加上曝曬,水好快耗盡,原本仲有目標蝶都唔搵喇,出到茶餐廳唔該大水一支,飲晒去到東涌再買多支大水又飲晒,幾乎中暑.


12 則留言:

  1. 照片難得,真係辛苦曬師兄,哈哈。

    回覆刪除
  2. 所謂蝶神,是品種稀有嗎?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 相唔多,不過都係新蝶,以前未影過.

      刪除
  4. 條尾好有特色,真係從未見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻新蝶新得來幾有特色,有條長尾.

      刪除
  5. 之前係水浪窩都見到一隻好長翅膀的黑色蝴蝶,可惜飛得太快,影唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好長翅膀的黑色蝴蝶,會唔會係燕鳳呢?

      刪除
  6. 珍灰蝶你都影得靚過我, 哈, 我遇到D位太難搞了。
    個排真係好熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個位都唔得,裁完都係得咁細隻,又有啲遮肚,影到咁大隻再裁就差唔多.靚位真係要講運.

      刪除