2018年7月3日 星期二

荃灣龍舟競渡

唔知幾時開始,影運動等於慢快門,等於Pan鏡,最後呢樣先鬼異……等於可以矇.我呢啲老派人係唔識得咁高深既嘢.幾有動感都好,起碼都要有個位sharp.就好似件食物買相幾好都要食得入口先叫食物呱?


上年被誤導搞到影唔到,今年再來去過. 帶咗70-200mm同埋200-500mm去肯定包晒所有焦距.實際用起來係200差小小,換咗200-500mm都只係用到二百幾就夠.人玩我又玩,我都試吓慢快門,為咗隆重其事,仲帶埋支超笨重既鋁合金腳架來.大太陽的關係,又冇減光鏡,最慢只係做到1/50秒.
 
 
要個人sharp其實幾高難度,因為個頭除咗爬完嗰吓停一停,大部份時間都係上上下下咁郁的,於是我諗到影sharp個龍頭,我發覺龍舟移動其實幾慢,1/50秒唔係好有移動既感覺,不過都冇計喇,一來太光慢唔到,而且再慢失敗率太大喇.不過出來效果好似都唔係咁出,只係啲人矇咗.
 
到大龍出場我才終於知道原因,原來係啲人爬得唔夠快,只要夠快就會見到後面啲人嗰種充滿力感既效果,但係全部矇晒我覺得冇意思,所以我安排一條有龍頭既船喺前面,龍頭比較容易影sharp佢.
 
 
較了全片幅之後發現一個問題,唔係原廠鏡既話外圍對焦點唔俾用,好似頭先大龍嗰張相係影唔到,要侷住影細啲再裁.又或者好似呢張咁只可以對焦較中間物體.玩咗半朝收獲麻麻,下午又背光,出年再見.
 

沒有留言:

張貼留言