2018年7月23日 星期一

影手球

手球其實好難影,睇翻以前啲相幾乎全部係垃圾,近排成日落雨,咁啱又睇到呢個活動,決定再向難度挑戰.


九龍公園比賽多數冇王管,攞支135mm喺場側影咗一陣,死火,唔係好夠長,而且由於要影正面既關係,好多時都被背住既運動員遮咗,就算影守門員都係同樣問題,變咗只可以影中場爭奪,龍門後面又落晒網.影影吓我見有人在網格中隊支鏡出去影,我自然有樣學樣,好彩支85mm拆咗遮光罩都夠細.蒙古隊幾肯飛吓,雖然最後係大比數輸咗.


手球難影係好難估邊個最終會攻門,佢地會不停將個波交來交去擾亂對方,失驚無神就起手.但真係睇到起手先影多數已經攻完,所以只係估估吓.佢呢吓動作比較慢我先影到.


最後我決定只捕一個位,對焦點亦縮窄到一點擴展至5點,開始冇咁亂,另外一個難度就係飛起既動作好快,快門用到1/500秒,甚至1/640秒都成日矇,最後我開到F1.6光圈,ISO 2000去爭取到1/800秒快門.如果舊機再配支70-200mm F2.8得嗰1/160秒快門真係有機會一張相都冇.不過70-200mm咁大支都隊唔到出去影啦.韓國仔好勁,喺呢個位攞好多分,我幾次都影到呢個位進攻,證明死守一個位方法有效.


去到女子組,香港對日本,又係強弱縣殊,日本隊基本上每個球員都可以有能力射門,就算底線都可以出翻來起手,好彩我預咗,唔係都影唔到.反之香港隊嘛….最邊嗰兩個我唔知佢地作用係乜,只係好機械化咁人地俾波佢佢就回傳,基本上鏡頭同埋對方球員都完全可以無視佢地.


唔夠人快最好夾手夾腳,團結就是力量,一於俾波過唔俾人過.搞搞吓有啲似打攬球.


跟住又係香港對日本,係男子組,不過香港命運都係一樣被人數,技術基本上唔同班,呢吓連我都被佢呃咗,原來唔係射波,只係假動作引守衛失位,我影完掛住睇相佢先真係射波.不過射嗰吓應該都被龍門擋住影唔到.


除咗技術,身形其實都輸埋,我見日本仔成日都可以人群中夾硬爆入去起手,反之香港隊想夾硬來就成個彈開.之後仲有比賽,不過要趕翻屋企食飯就早啲收工喇.

沒有留言:

張貼留言