2018年7月12日 星期四

南嶺,天井山影蝶

上年春季去南嶺雖然大部份時間落雨但都影咗幾個新品種,今年知道有人搞6月尾去第一時間就報名.


吸收咗上年假期出發趕唔到高鐡既經驗,今次寧可請多一日假早一日去,順利趕及中午前到達,食完晏就可以影蝶,呀,講灟咗,南嶺其實宣布咗封山,所以呢半日只可以在公園外圍影吓,好不容易見到隻枯葉,搞來搞去啲位都係麻麻,最後呢個超遠位,加咗2x增距都仲係好細粒.夾硬影,最後只可以係咁,其實都見到有幾種未見過既,但啲位總係好衰,頭一日就咁就冇咗.

來呢啲山旮旯地方食真係唔好太高要求,估唔到住都好慘,因為橙屋關閉咗,要求其搵間,個冷氣…搞到我要棵睡,今日原本要去天井山,不過導遊話試吓搏大霧睇吓得唔得,實情係佢識得看門口既人,打個招呼就入咗去,不過有攝像頭既地方例如好正既停車場就唔可以落車,今日有啲運,一大早就遇到好罕有既黑紫蛺,仲要停定人人有份.


之後離群去搵食就見到佢,其實第一日都見到,但太遠影唔到,估唔到今次係太近,景深太淺,想調節一下但已經俾佢飛走咗.


呢隻叫飛龍,個名好猛,但其實好cheap,周圍都係,同東方菜粉咁上下常見度.


呢隻叫素色蛺蝶,算罕有,多數見到係開翼,從頭頂影落去,認真麻麻,唔講唔知,有太陽曬蝴蝶係會合翼,所以團長出動佢既熱能電筒,真係work,大家都影到合翼.之後就係開車去天井山,住既地方靚得多,最緊要係夠冷氣,不過,老闆娘搵我地笨.唔客氣坐埋來食飯不特止,仲係咁同我地劈酒,唔夠再來兩Jar,完全冇問過我地,之後睇翻張單原來係要收錢的.


滿懷希望入天井山,不過好靜,就只見到呢隻豹紋盛,呢個位個個都覺得唔好,我又覺得幾特別,之後又換咗位,影完又影,影完又影.......


最後決定出出面水氹影吓就翻南嶺,再搏多次,呀….其實除咗熱能電筒仲有一招,就係飲完水之後會產生既肥料,導遊仲帶咗一枝一年既珍藏,果然十分有效,倒咗一陣就有蝴蝶來吸,呢隻平時好活躍,好難影得清的,依家可以慢慢影到好為止.


又來多隻有尾既,估唔到水氹收獲仲多過公園裏面.之後就係翻南嶺,因為導遊識既人明天唔當值,用翻舊方法係唔得,所以要走山路由後門偷渡,條山路超級崎嶇,有兩次落咗坑唔夠力過,要推車先脫險,萬一都唔得都唔知點算,最後冇事,不過今晚住既民宿真係,冇冷氣,冇水沖厠,要自己搬盤水去沖厠,冇士多,冇厠紙,連毛巾牙刷都係一次压,房燈膽壞咗要拆門口嗰個用住先,總之就係乜都冇.基本上係民居臨時借間房你住.


其實有兩間房有冷氣,不過唔夠分,咁一於晏啲瞓去黐啲冷氣涼吓,順便捉咗隻蜉蝣入房影透光.喜歡影蟲呢度就正喇.隨便屋外既牆已經有十幾種物種,我地放隻蜉蝣在電視機面set腳架影,搞到成點幾鐘,雖然冇冷氣,但山區入夜又唔熱喎,仲有小小涷添.


昨晚冇乜點瞓,雖然唔熱,但啲床單好似唔多乾淨,同房嗰張仲有啲漬,今日就帶住熊貓眼去偷入南嶺,一早出發,後門冇人,搞掂,冇錯係見到目標,但硬係唔停同位唔靚.出埋肥料都唔掂,可能上天聽到我地既心聲,搞咗一輪之後居然來咗大量仲要肯停,人人都影到,同房仲開埋Live view慢慢影,好可惜,我影的時候陽光直射,眼上留低不好看的光點.


仲有呢隻最後都稍肯停下,襯機影埋佢,實在太暗不得不用閃光燈.要留意呢個品種對光好敏感,用TTL的話預閃佢會跳一跳,影出來就會矇.要手動輸出閃燈,一閃就影咗,佢跳都唔怕,歡樂既時過得特別快,又係時候趕高鐡翻香港喇.

沒有留言:

張貼留言