2020年2月15日 星期六

影橋底

呢排成日見到拍戲拍電視都喺呢度取景,雖然我覺得影橋面靚啲,但係唔想行咁多路,所以就咁決定啦.


去到竟然真係有人拍緊嘢,好彩唔係封晒,呢個係日落位來架,之但係,點解咁側架,魚眼都未必影得晒,應該係季節問題,太陽唔啱位,夾硬來終於變成咁.


只好等夜景啦,方位又要唔同,唔駛就太陽位置,我希望盡量就到條橋唔好大細邊.越走越近,卒之……先生你入咗鏡,可以移過啲嘛?我地好快影完.咁好啦,等呀等,個天開始黑佢地都好似未有意思執嘢.唔理咁多喇,最多我話翻你知我好快就影完,事實我真係好快,幾分鐘就搞掂,耐都冇用,靚光係好短時間.

16 則留言:

  1. 夜景那張好靚, 第一張有D怪!
    現在個個在家抗疫, 包無人哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲相影咗頗耐了,現在去都要諗吓搭車安唔安全 :P

      刪除
  2. 影相冇專利,你都可以同佢講係佢阻住你,叫佢稍等幾分鐘啦!上次在南生圍碰到無線拍劇,佢地霸住成條婚紗橋,話會好快好快,結果拍咗半日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本我都諗住大家就吓,點知佢搞咁耐,好彩佢冇再嘈我.

      刪除
  3. 橋底都别有一番景致吖~ 系能見度低d啫

    回覆刪除
  4. 可以在橋底睇日落,好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 弊在個日落唔係好正中,要揀啱季節 :P

      刪除
  5. 行遠啲,陽光位好啱...
    影到橋底都幾宏偉...

    回覆刪除