2020年2月9日 星期日

惜於微時

這是一個在1881的微縮展.呢個時勢要花一個口罩先去到都幾重皮架.


有啲意外,唔係咁多人,可能大家都驚,我今次既構想係要盡量真實,唔可以見到城市有個巨人,又或者玻璃反光搞到古古怪怪,不過實行起來難度都幾高.呢個茶樓飲茶畫面我影到好大,盡量裁走晒外圍穿崩位置.可惜始終有小小反光.


這是最容易影的賣茶粿,只係店內被屋簷遮住好暗,要用LED燈正面補翻啲光.


呢張都等咗幾次先等到冇人,後面既獅子山其實只係一張相,雖然航拍角度係立體啲,但個個都係咁我就要玩另類,影到似一張風景相.


之後就係去地下影幾個經典場面,舞火龍事實上我之前已經影過,不過之前既擺位唔係幾好,做唔到冇巨人,今次其實都麻麻,後面好多橙色光管勁反光,好多位侷住唔入鏡.不過效果比上次好


太平清醮個景原本好大,又係唔多識影.側邊影飄色太細唔知係乜,而且好多嘢遮住.侷住正面大特寫.


搶包山我原本唔想影到個包山咁貼頂,但啲光管反光我真係執唔掂,向右手邊捕地亦都太複雜喇,最後只好咁.

23 則留言:

  1. 你講得啱,呢個時勢,每用一個口罩都要諗清諗楚,交通費唔貴,時間大把,最珍貴的是口罩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 獅子山嗰張初看未讀文字仲以為係模型,個心仲諗:咁鬼似嘅....:p

      刪除
    2. 咁口罩翻工都要用既,應用則用囉,獅子山我都係突然有靈感 :P

      刪除
  2. 我現住美國加利福尼亞州的千橡樹城,所有口罩都被同胞搶購得空空如也!
    獅子山下回憶多。每年四月初八長洲出會巡遊、搶飽山;八月十五夜香港島大坑舞火龍的習俗仍流傳至今。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港口罩短缺更嚴重,如果疫情冇改善,恐怕今年呢啲活動都會取消晒 @@

      刪除
  3. 我很喜歡微縮展,但花一個口罩先去到,同意都幾重皮架。
    好啵!照片沒有反光喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,翻工都要花一個,所以翻工都好重皮.啲反光就餐死先好啲,搞到好多構圖古古怪怪 :p

      刪除
  4. 如今,獅子山的精神如仲在就好了。

    回覆刪除
  5. 哩個微形模型都好靚,用相機影更傳神

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 冇得搞,只可以避咗佢,有幾個避唔到既我索性唔影 :P

      刪除
  7. 避疫, 無人出去影, 咁仲正, 去年人多到好難影得靚。
    今次影到好真實, 特別獅子山和舞龍那張, 超正。
    反光可以用上次買那塊遮光罩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,太多人好難影,起碼獅子山嗰張影唔到.遮光罩有個限制係要貼住玻璃,變得太近,大景例如舞龍及搶包山要用到好wide都未必影得晒,而且會勁變形.不過細件物件特寫係可以既.

      刪除
  8. 謝謝分享,子卉不用花一個口罩的代價,欣賞到微縮展,實在感激不盡。
    最喜那幅客家茶粿,引發子卉不盡的回憶,太感激了!

    回覆刪除
  9. 現時疫情嚴峻,去睇展品,一定唔多人啦,獅子山下既港人,要加油呀!

    回覆刪除
  10. 琴日返工都有係尖沙咀,中午放飯時,都有經1881,唔見有得睇...想請問係邊度樓層展出?

    回覆刪除
    回覆
    1. 行入啲就見到,樓下及二樓都有.展出到3月8日.

      刪除