2020年2月20日 星期四

影飛人

連電視都叫人唔好去人多地方,去行山,咁我一向都去開既,不過咁鬼涷上山影夜景驚攝親,要搵個朝早影完就走得既景,就決定去昂坪影吓飛人.


唔知係咪個個都咁諗,幾乎仲多人過上大東山睇芒草,好大煙霞,不過一場來到都影翻張景啦.


死火,冇乜風,得一個人準備飛,我聽到佢同教練講係咪成日都係咁架,係就走喇,冇計,走過小小影吓白沙灣.


好彩過咗冇耐開始又風,仲出埋太陽,啲人唔知邊度走出來,突然間多咗十幾個滑翔傘在準備,影吓佢地試傘先,陣間飛咗出去未必影到咁大.


不過唔係好對路,點點個個都淨係放吓個傘就算,冇人真係飛出去,睇怕應該全部都係菜鳥,上緊初班,算喇,走去影吓牛.


影影吓突然起哄,原來真係有個人飛咗出去,我都估到係呢個,係得佢一個定啲冇咁騰.即刻跑去影啦,連200-500都換唔切,不過咁都好,多啲景,夠近既話其實135都夠長,仲sharp啲.


飛到好高嗰啲影底就唔影喇,見佢只係繞咗一個圈就降落,啱晒,又可以影多一張半空相.



22 則留言:

  1. 我有行緊返屋企都見到遠遠飛人。

    回覆刪除
  2. 我覺得睇好過影^_^起碼吾使攞咁重的器材﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,各有各好啦,攞吓器材強身建體嘛 :P

      刪除
  3. 哇~ 好 high 吖!我都想飛吖(好貴) ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估唔會好貴,因為都好多人玩吓.可能只要上堂就借到器材.

      刪除
  4. 我在港生活超越半世紀竟然不知道可以在天空玩飛人的玩意。

    Philip 你好勁呀! 這輯相影得萬分精彩! 我要把它推介到 wei-wei 的網頁啦!

    回覆刪除
  5. 哈...起飛到都有啲交代

    回覆刪除
  6. 影飛人, 是一項不錯新活動, 好彩都有一個人飛! 估唔到而家電視叫人唔好聚會, 唔好聚餐, 比沙士更嚴重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家行山仲多人過聚餐,睇怕又要避避 @@

      刪除
  7. 其實這種運動在香港都算普遍,我在石澳,龍脊,西貢,釣魚翁等高地都見過人玩,不過我就覺得好牙烟,可能我細膽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在龍脊都見過呀,我都覺得好牙烟,我一定唔會玩 :P

      刪除
  8. FB看相一直以為你去左大佛"昂平" , 今日先知係第二個地方。
    影飛人, 都算新鮮, 有一二個飛下, 無食白果算好了。

    回覆刪除
  9. 你閒日去應該無咁多人,上星期六見到電視好多人去行山,搞到有山火又垃圾多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊我只係一個普通人,閒日都要翻工哦 :(

      刪除