2020年3月10日 星期二

航拍三門仔

每次去大陸經過深圳灣大橋見到海面一排排蠔田都好想影低佢,無奈喺架車裏面角度好差,突然靈機一動,三門仔嗰啲水上屋都有類似效果,用航拍效果該唔錯.


今次真係好天喇,又係有咁高飛咁高去到118m,水上屋就在旁邊,影翻張谷歌地圖先.


就咁得啲屋唔得既,要襯翻個景,硬係覺得啲屋唔係好密,都冇計喇,好天有好天既問題,好難擔高頭睇住架飛機,光線實在太剌眼.


豪宅比華利山就喺附近,順便影埋佢,都係太騰雞,爆框得滯,應該飛後小小先影,呢次之後我將相片拍攝比例由4:3改咗16:9.雖然4:3係原始比例,睇到raw實際影到乜.但係我一般會裁翻做我鐘意既3:2,一時大意會唔夠裁,16:9既話只要影到比較貼,變翻3:2就多數啱啱好.


成日驚驚青青小學雞唔掂,我今次安排咗長途飛行,就係飛去慈山寺用特別角度影個觀音.搵個位直望個觀音,換舊新電就出發,其實都係小學雞思維諗住直去直翻唔會迷路.飛咗一陣間架飛機已經太細睇唔到,全靠睇電話上顯示,真係好遠,飛咗好耐個觀音仲係好細粒,又冇研究過點用sport mode飛快啲,只好耐心慢慢飛,距離700米左右時有警告,飛行機已超出目視範圍,請小心飛行,吓!超出咗好耐啦.飛呀飛,去到一公里多啲又有警告,訊號接收弱,請小心飛行,死火,未夠近喎,搏多小小啦,終於我真係飛到埋個觀音度,但原來咁近反而唔靚,wide鏡既關係,搞到前面啲屋大得好交關,最後我選咗遠啲影裁大佢.都係麻麻,唔敢搞咁耐,陣間真係冇訊號架飛機走咗就豬喇.


回航好順利,只要觀音反方向飛就得,見到距離越來越近表示操作正確.回程見到有景又影吓.不過最後都係懶得搞用自動回航,反正佢只會降到30米高都應該好安全,我唔想一回航就用佢,因為一路咇咇聲好鬼煩.同埋最後落地都會先停咗佢,基本上見到架飛機自己續小慢慢移啱先降落仲有信心.

15 則留言:

  1. 啲景好正,越拍越有信心喎。

    回覆刪除
  2. 航拍的效果真係好有特色,比在地面拍攝好唔同,島兄真係多才多藝。

    回覆刪除
  3. 今輯相影得好呀,從高角度看到不一樣的慈山寺﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我覺得正面影個觀音都係比較細個,遲啲要試吓側邊影 :P

      刪除
  4. 航拍帶來新角度,令人耳目一新。

    回覆刪除
  5. 睇泥航拍幾好玩喎,景色又廣闊,一定會上癮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知去邊既時候可以隨便去飛一飛,不過有時都會唔知去邊度好,好矛盾 :P

      刪除
  6. 錯手刪除了路霸的留言,真對不起.我事實上都係摸摸吓,膽粗粗玩 :P

    回覆刪除
  7. 功多藝熟,覺得呢啲嘢難唔到你嘅。😜
    有咗航拍咁靚嘅角度,睇嚟你都唔想影相喇係嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係既,試多啲就冇咁多蝦碌,其實我係鐘意用單反多啲,不過呢排乜活動都取消晒.

      刪除