2020年3月21日 星期六

九龍坑山攝影

疫情嚴峻,就算去行山都要搭車,不過其實我家附近就係九龍坑山,行過去都得,唔駛搭車,之前我其實都上過去兩次,一次去到個位影康樂園夜景就算,一次以為到頂但冇嘢影,但其實嗰度只係玉秀峰,未有耐到九龍坑山山頂.今次決定要攻頂.


天氣都有啲涼,但越行越熱,行行吓兩件厚衫都除晒,得翻件底衫,呢個山都算山旮旯,估唔到都好多人,仲要九成都唔戴口罩,仲要好多嘢講,大噴飛沬,所以見有人迎面來我就擰轉面等佢地過咗先再行,同方向既就盡快爬佢地頭.超多樓級先到山頂,果然視野開揚好多,冇乜嘢阻擋,可是景都係麻麻,隨便影張日景.


呢度有日落,不過係背面,食之無味都食啦.


最後就係等埋個夜景,隨住太陽落咗山越來越涷仲越來越大風,加埋有啲汗,涷到打冷震,迅速着翻兩件厚衫都唔係好頂得順,點算好,咁辛苦行上來唔影走人似乎好嘥,但個景又唔係好靚,陳間涷病咗一個唔好彩染埋新嘢就大吉利是,終於放低部機,走去冇咁當風位避避,跟住跑來跑去熱身.真矛盾,其實我應該留翻啲力落山喎.半個鐘好快過,嗱嗱聲影完落山,又熱到除淨件底衫.

18 則留言:

  1. 我昨天都行山,由沙田到鑽石山,好好行,影不到靚相,但重點是運動吓,不像你雙贏呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 運動吓都係好,我有時都係抱咁心態,影相係Bonus.

      刪除
  2. 我行過一次上山條路都几金!

    回覆刪除
  3. 島兄提及行山時「有人迎面來就擰轉面等佢地過咗先再行,同方向既就盡快爬佢地頭」也是我的策略,很明白宅在家裡過久,人們就想往外走走,既然市區人多擠迫,就選擇往郊外去,所以形成了郊外也人多起來,近來我都盡量行一些比較冷門的路線,人會少些,真的碰到人群,就採取你提及的策略。希望疫情盡快過去,大家回復自己喜歡的生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 山野係大家,大家都有權利去,但行山就一定除口罩及大量談話係好危險.只好盡量避.

      刪除
  4. 回覆
    1. 點都應該小人啲,不過依家咁多學生唔駛翻學都好難講.

      刪除
  5. 近來菠蘿山好似尖咀咁旺, 所以我無上山了。只拿住部相機在附近公園行下伸下筋骨算了。
    這個景一般, 近來天氣都係朦朦D, 都諗唔到邊度有野影。
    最怕行緊又熱到濕, 到山頂又被風吹, 真係凍到震, 好容中招。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日都好好天呀,希望能延到週末,這輯是之前影的,嗰陣仲好涷,依家應該暖好多.但晏咗日落.

      刪除
  6. 九龍坑山係咪好高的?都可以影到日落唔錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有4百幾米,上去都幾索氣的,日落係有,但位置麻麻.

      刪除
  7. 日落其實都唔錯,幾靚!

    回覆刪除
  8. 個日落好靚啵
    屋企住近座山,有咁開揚咁靚嘅景致,又可以行山健身,ok 喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日落都係日落啦,咁唔駛搭車行山都OK既 :P

      刪除
  9. 睇到最後一張相唔知點解有啲感慨……

    回覆刪除