2020年3月16日 星期一

追逐鬍鬚仔

驚蟄己過,又到蝶季,其實未到驚蟄我已經見到有人影到鬍鬚仔.我去咗兩年都食白果,第一次唔識路,第二次隻蝶冇出,只影到小三.今次又去搏搏.


天陰陰搞咗成朝蝶毛都冇條,終於有朋友叫開飯,我第一次見佢,原來咁細隻,但冇太陽既關係一路都冇合翼,搞搞吓仲走埋,去山頂標高柱睇睇,嘩,見到好多蝶........不停咁飛.即係有得睇,冇得影,搵到悶朋友話不如走,反正唔合翼都唔慌影得靚.好啦搵埋另外個朋友打聲招呼就走啦,呢個時候出翻啲太陽,鬍鬚仔又出現,仲合翼及出鬚添,依家先知原來要出太陽先會咁.人小小可以就啱焦平先影,夠光可以收光圈增加景深,但收到F11都仲差小小,最後都要影細小小再裁翻大景深先夠覆蓋整隻蝶.


為咗睇清楚佢匹鬚,我整咗呢張,只係靠裁相得來,我原本想影盡1.4:1,但係隻蝶怕閃光燈,一閃就走,得一次機會之餘分分鐘搞到走咗其他人冇得影實怨死我.收到F11嘴部個尖尖都未夠景深,睇來就算開閃燈收到F16都未得,一定要疊相先搞得掂.


終於唔駛食白果,貪心啲再上標高柱睇睇,有兩隻雙尾灰開始會停吓,我未影過係極想影到,但次次都停埋啲古古怪怪位,影極都唔係好得,終於等到個好啲位.後面都係有草架喇,只好事後整矇佢,又到有風,狂影咗幾十張,翻到屋企真係得一張得.

20 則留言:

  1. 島兄真係有志者事竟成,好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有人搵到,否則可能要等出年 :P

      刪除
  2. 今次算好彩, 人又少, 可以慢慢影, 奇怪蝶, 中意曬太陽哈哈!
    雙尾灰Y山會多D, 但好多時都要下午先有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 運氣係好重要,搵到仲要出太陽,次次去丫山都係中午走,可能係咁冇見到雙尾灰.

      刪除
  3. 鬍鬚仔真係好多鬍鬚喎,我未見過﹗

    回覆刪除
  4. 哇,第一次見到鬍鬚仔!好特別!

    回覆刪除
  5. 鬍鬚仔好得意.謝謝分享!

    回覆刪除
  6. 影微距才看得好清楚牠的鬍鬚

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 真係要叠相
    不過有眼球對焦咪.....哈 都要叠相 ^_^
    或者用A7RIV 改用FE 85mm 離遠D影唔好扯到咁大重要開到 f22
    之後執相裁大同 blur 番背景
    ^_^ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼球對焦唔得呀,其他地方會矇晒,隻蝶唔係太大隻,A7RIV裁得太多都唔夠解像度,F22會唔sharp啦.整burr背景就唔駛,開到F22應該都係矇的.

      刪除