2020年3月4日 星期三

市區爛景

網上偶然見到採石山呢個地方,路程大概同嘉頓山差唔多,適合短遊.


何文田港鐡站行冇遠就到.不過呢個港鐡站真係好吊腳,列車到地面差唔多要十分鐘,拍得住銅鑼灣站時代廣場A出口.好奇怪條路上到去係一個球場,但四周都被鐡線網圍住,要外圍繞到後面先搵到入口.見到獅子山,但啲鐡線網好高,好彩有反mon可以舉過網照影.


終於搵到鐡欄有缺口兼樓梯出去睇景,最高嗰層太窄放唔到腳架,最低嗰層又好低,差唔到好似地面低炒咁,亦太近啲大厦,中間層只得一個位冇咁遮.事實上個景都頗爛,同嘉頓山有得揮,所以都冇乜人同我爭,包場.

16 則留言:

  1. 哈哈!島兄真係無孔不入,鬥志可加,甚麼地方都可影到靚相,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係因為懶先去咗個咁普通既景 :P

      刪除
  2. 好神秘的地方採石山,我完全未聽過﹗

    回覆刪除
  3. 點解唔帶埋航拍機呀, 不用捐鐵絲網。
    什么景都比你影到好靚, 唔算爛哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我想用吓部單反嘛,就來生草菇,而且夜景航拍機麻麻,只有電話質素.

      刪除
  4. 平時我都好少去這一區呢:P

    回覆刪除
  5. 還是喜歡影郊外的森林景色.

    回覆刪除