2020年3月27日 星期五

唔夠高,唔夠遠

我記得第一次帶我細佬去玩Mavic pro就係大攬涌水塘,千島湖真係好靚但陸上限死咗位置,對航拍可以拍出的畫面好期待.


之前舊位係低位,要盲飛好似頗危險,都係付出小小體力行去清景台放比較放心.照例勁多人,我一起飛就飛盡高等架飛機冇咁嘈.對正影好似同企喺度影差唔多,高到120米似乎冇乜大幫助.


之後就係飛去右面影個長位大景.可能係右面有啲樹,比預期早出現咗訊號弱既警告.死火,唔夠遠喎,影得三幾個島.得翻一個辦法,反而係降翻低啲.不過效果都係麻麻,有啲失望.


無奈返航,再影下啲島既特寫,最後原來要降落都幾難搞,周圍都係人,搵唔到平地,我要好慢,好慢,架機直情飛到接近啲人頭頂,先有人知我要降落留出小小位俾我.

10 則留言:

  1. 航拍可以欣賞到平時沒有機會見到的風景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實是,可航拍機性能再高一點便好 :P

      刪除
  2. 周圍都係人,搵唔到平地降落,真係好誇張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家行山係好多人,不過嗰度平地都比較小 :P

      刪除
  3. 這真是航拍的最大優點,同平時睇的角度完全不同,有新鮮感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但影像質素要有啲妥協 :P

      刪除
    2. 這個當然啦,正如手機同單反的質素都不能相比,現在我行山都貪方便,手機拍攝算數,質素就要妥協了。

      刪除
    3. 其實係可以好靚既,不過架飛機要大好多,成部單反吊上去 :P

      刪除
  4. 要航拍先可以影到全景.

    回覆刪除
    回覆
    1. 航拍可以自由搵位置,但要影晒全相恐怕要飛更高更遠.

      刪除