2020年4月14日 星期二

解開封印

話說之前航拍一路忍受飛得唔夠高既問題,我明明見人地好似飛得冇咁低喎,係咪我個型號係咁呢?上官網查吓個spec竟然係可以飛到500米高.再翻公司問吓人,其實入Menu就咁改就得架喇,你想再高啲都得,但就要搵人改機.


改完設定當然要試飛,近排天氣認真衰,日日都係灰矇矇,求其去屋企後山影吓康樂園.結果飛到120米又係出警告.不過夾硬飛係飛到,但係飛到200米又話訊號弱,乜咁煩架,可能又係俾啲樹擋到.行山徑既關係,路兩邊係有樹,我都搵咗一輪先搵到個位直線升高係唔會撞機的.冇計啦,影翻張Goggle地圖.


轉過去影埋另外一邊,得啲樓冇乜特別.


想要影多啲除咗飛得高,仲可以飛後啲,但就要飛翻低啲,訊號強度應該係一個半球體,遠咗就要低翻啲,低啲既另一個好處係可以影埋個天,似翻風景相.

22 則留言:

  1. 乜咁難用架,我實唔掂....:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 用就好接直,係成日唔夠訊號,買高一級遙控訊號會強啲不過大舊啲貴啲,如果唔用遙控,直接用手機控制訊號會更弱.

      刪除
  2. 我幾年前在長者中心有航拍攝影班,有一堂老師示範,讓我們了解多些關于航拍基本知識,雖然有趣,但對渉及機械操作我就興趣不大了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實設定好之後操作都頗直接,同打機差不多 :P

      刪除
  3. 成日見到航拍,好驚會跌落.

    回覆刪除
  4. 你部高級版,解決咗設定可高飛,一定仲好玩,影到高清片?
    我唔喺太識,只買過幾百蚊玩具級,好鬼雞,飛得十多呎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係算中級機,可以影到高清片,但只係解像度,其實同電話既高清片差唔多.

      刪除
  5. 會唔會設置錯左呢, 查到可飛到500米,就算飛唔到咁高,都無理由120米咁低就警告, 不過都係保險些好, 唔好博,慢慢試!
    最後張相遠處條路回旋處是否我們影夜景那裡呀? 香園圍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 警告係因為有地方法例只限120米,夾硬飛高就得,但又會面對訊號弱問題,最遠嗰度應該係香園圍啦,要搵次去反方向影佢.

      刪除
    2. 返方向唔知怎行? 你知道嗎?

      刪除
    3. 唔知架,去附近搵吓,返正飛機好大彈性.

      刪除
  6. 飛來飛去影,會唔會撞機呀?

    回覆刪除
  7. 我有好多朋友都有玩,我完全唔識……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁啱我細佬俾部機我先開始玩 :P

      刪除