2020年4月2日 星期四

影水珠

近排乜活動都停晒,天氣又成日都係陰陰暗暗咁,要搵啲嘢喺屋企就玩到既.


一路都想喺屋企影用水珠做放大鏡既相,咁就可以Set晒腳架一個人慢慢影,又唔驚有風,呀.....影係唔難既,最難係要的起心肝起個壇.又要買幾個座枱鉗,又要買針筒,又要買花,想效果好仲要買甘油.只係玩一次要簡化,花唔買喇,用會發光既電視機代替,電筒都慳翻.座枱鉗用曬衫夾加膠紙搞掂.針筒就改用眼藥水樽.純水比用甘油做的水珠細,要盡量加大放大率,頭一轉影到2:1失敗了,忘記了水珠是魚眼鏡,影到我做座枱鉗既凳仔.而且可能放太大有啲震,算數再改改個壇,加翻塊黑布,影翻細啲1.4:1,再裁到APS-C模大小,完成.


其實水滴係向下的,不過折射後會反轉咗所以我轉翻向上,如果想影到水珠向下就要先反轉影想,影多一張幻彩詠香江,影完先發覺其中一滴水有粒大塵,PS都搞唔掂,冇計拉,裁走佢.

17 則留言:

  1. 我多年前試過在廚房水龍頭玩影水滴,最容易個種,都成功。你這種玩意有難度,但你成功了!恭喜呵!

    回覆刪除
  2. 島兄,你真係乜都有得玩....話時話,第一張令人有啲遐想噃....:p

    回覆刪除
  3. 我都試過買玫瑰花回家,影打燈玫瑰花呀^_^你影水珠好掂﹗

    回覆刪除
  4. 就咁睇真係睇唔出係水珠。

    回覆刪除
  5. 你都幾樂在其中... 哈哈哈哈

    回覆刪除
  6. 我第一張都諗到啲唔應該諗到嘅嘢……

    回覆刪除
  7. 很有趣可愛
    有点似魚眼镜

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,係想模仿魚眼鏡,不過解像度好差 :P

      刪除
  8. 我也有想過, 不過要搞好多野未必成功, 還是算了吧!
    都係係勁, 又好心機又唔怕煩哈。
    都唔錯, 新玩法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經簡化咗好多,遲吓再度度都唔去得,可能真係的起心肝買堆嘢翻來玩 :P

      刪除