2020年4月30日 星期四

實戰手持景深堆疊

終於都有機會試吓實戰,蝴蝶交尾係經常唔夠景深,一隻都已經有問題,兩隻就更加唔夠.一般做法係影到好細粒然後夾硬裁大佢,或者索性細粒啲講構圖.不過唔啱我口味.

雖然交尾唔多郁,但十幾人排隊影不成文規定係每人限影三張,最多博矇影夠五張就要俾後面既人影,我既做法係每隻蝶對焦眼睛影兩張,翼尖搏矇影兩張.當然要手快,唔好對焦都搞一大輪,由於隻蝶都算大,我發覺左右一張已經夠,呢張對焦左面蝶眼睛,好明顯睇到身體及另一隻蝶係矇的.



呢張對焦右面蝴蝶眼睛,咁啱就係第一張矇咗既地方都夠景深,唔駛再合成翼尖.


跟住做合成,好似幾OK,其實係有問題.


放大睇,觸鬚部份多咗啲嘢.應該係蝴蝶冇小花生子咁四正,條鬚不在同一平面,即使對焦唔同部份都有一部份係景深內.合成時會被當係需要部份而顯示出來.


網上有教其實可以自己續個圖層搵翻需要既部份抺翻佢出來,不過我暫時唔係好掌握到,決定改用我既方法,就係特登整矇唔應該清既地方先合成.


做埋另外一張.


再合成,終於冇咗啲怪鬚.最後講講究竟應該扭對焦環定係移部相機改變對焦位置呢?影微距唔同影其他距離,扭對焦環係會頗大程度改變物件放大率的.原本對焦地方係1:1,一對後小小已經唔係.咁移動相機似乎先啱.網上睇過,係相反,移動相機背景夾出來會一層層,而且離你遠既物體放大率細咗其實係好自然,只係自己諗多咗.

11 則留言: