2020年4月8日 星期三

手持景深堆疊

影微距成日都遇到景深唔夠既問題,收光圈都唔能夠完全解決,同時會有唔夠光問題,上網睇過係可以靠疊相合成幾張唔同對焦位置既相,不過一來要目標物好合作,二來要出腳架保證唔會啲相位置唔夾.影蝴蝶既話,用腳架幾近冇可能,實俾人鬧爆.早前網上睇到有人教用手持方法,效果竟然OK喎.於是我又去試吓.


今次由於要影大放大率,小薑子唔啱用,搵來小花生子.平時就係咁喇,前面清楚,後面啲邊就矇咗.


對焦後面嗎,又到前面矇咗,已經係用緊F11光圈,再細開始會影響銳利度.


終於手持影咗六張,用自動合成試一試,果然唔掂,起晒鬼影.而且光位都因為疊得太多次變爆光.


之後改用自動對正既功能,我唔明白疊相時點解冇呢個選項而要分開來做,咁就照做啦,做完可以睇到主體對正咗,邊位就錯開晒.


跟住裁一裁外圍,合成,搞掂,效果幾好.如果上次影鬍鬚仔用呢個方法可能就唔駛個咀矇咗,隻蝶唔郁,又唔太多人排住隊影,不過呢啲機會都唔係成日有,希望遇到啦.記得初初 Nikon 出D850有自動景深合成我仲同人拗要用腳架,睇來我誤導咗人添.

14 則留言:

  1. 恭喜你成功咗!👏😁👏

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝鼓勵,希望實戰都用到就好喇 :P

      刪除
  3. 功多藝熟,我幾個月冇影相,遲的可能連機都唔識用了!

    回覆刪除
  4. 島兄技巧出眾,要讚!我都經常面對呢個問題,微距鏡景深太短,差少少位都朦咗,我只好將焦點放在最重要部位算了,有機會也要依你方法一試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我都好心急想真係去影蝴蝶時試 :P

      刪除
  5. 有時影野真係一剎那,無可能好似花生咁企定定俾你影,咁點算哩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就要有取捨啦,唔要咁多景深囉 ;-)

      刪除
  6. 有時真係要較啱個位,仲要撞彩數,有時個feel唔啱影得幾清楚都係好似爭少少嘢咁。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀,有時影完翻去先諗到當時咁咁咁就好喇 :P

      刪除