2020年5月22日 星期五

豐樂圍鳳眼藍

今次撞啱開花期有時間可以去影,鳳眼藍花期超短,大約只有兩三日,禮拜頭見到有人出相諗住禮拜尾去通常都謝得七七八八.其實我好怕要霸位,尤其郊外草叢,太長時間俾蚊抽乾啲血都似,所以諗住用航拍的方法........


入去池塘邊既路好窄,跟本搵唔到平地起飛,只好走翻出外面靠飛機自己飛入來,不過........搞唔掂,啲花好細粒,飛太高影出來跟本唔知道有花,只係睇到啲白點.但樹叢裏面低飛以我駕駛技術係好危險.炒埋樹度最多唔見錢,最驚炒埋啲人度都唔知點算,算啦,飛翻出來影吓個魚塘景.


例牌動作影埋另一個方向.


就咁走好似好嘥,而且我見到裏面有飛機飛,唔通有人帶埋個小型起飛台來,最多問佢地借囉.問問先知原來係掌心起飛.嘩,嗰啲螺旋槳雖然細,但斬一下都幾恐佈,得兩隻手,一隻托飛機,得翻一隻手,真係要出埋腳先有手起飛喎.終於位師兄幫埋我起飛,果然要出埋大肶托住部電話,單手撥個Mon.原來係有呢個功能,螺旋槳啓動後唔駛向上飛,放手佢就會定在空中,這就是低角度的效果,其實同池邊影差唔多高度,航拍並沒有太大優勢.


拍攝途中聽得最多就係唔該飛高啲,因為架飛機會入鏡,所以低飛嗰啲我都飛到好側先冇俾人鬧,高飛就係咁,角度係靚但已經睇唔到係花,不過個水氹倒影都幾靚.掌中起飛自然要掌中降落.因為降落架飛機係好小心的,好慢都未落到手掌,一時情急用手指捉實部機就中招,手指公腫咗,好在冇流血,睇來要多多練習.另外郊外人群中地上起發另一個問題係會揚起大量灰塵,會俾人鬧的.

16 則留言:

  1. 最尾嗰張啲花雖然細啲,但勝在有大景,有水中浮雲,更有日落,好靚喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得最尾嗰張角度靚啲,不過睇唔清啲花又好似失咗意義 :P

      刪除
  2. 呢個堂啲花又的確幾壯觀。

    回覆刪除
  3. 除左最尾個張靚,其它張張相都咁靚,新視野新角度。

    回覆刪除
  4. 我好怕要霸位,相信可以拎相機玩影相的日子會越來越少。
    幾年前有長者中心教航拍,有老師示範給我們看,都覺得有少少危險,相信男士喜歡航拍會多些,因為始終都是操縱機械。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕霸位,有啲題材唔霸又影唔到,太長時間我就唔影.航拍始終有小小危險,每次飛都有啲緊張 :P

      刪除
  5. 景觀幾靚,如果要影埋花,太細真係好難影到。

    回覆刪除
  6. Philip, 我睇完全文, 知你這輯相影得好辛苦又攪到手指公都腫咗! 不過這輯相的構圖美極。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你有耐性睇晒全文及鼓勵.都怪自己學藝不精,否則就唔駛受傷 :P

      刪除
  7. 鳳眼藍好靚,生命卻短,有日落景睇都不錯啦!

    回覆刪除