2020年5月28日 星期四

榕樹澳生態攝影

呢個地方好小人去影蝴蝶,見旅遊書講呢度有全港最細既侏儒鍔弄蝶,而且可以影船尾海鷗食魚,路途唔算遠就扑鎚.馬料水碼頭坐半個鐘船就到,郊遊一定有既問題,唔戴口罩又大聲講嘢既飛沬人.坐正我同朋友後面,我同朋友講,陣間落船一定要搵厠所抺抺個背脊,肯定好多口水.


落船唔係即到的,仲要行半個鐘,途中發見呢隻未見過既蝶,可惜個位真係好暗,光圈,快門同ISO都用到好盡,影咗好多都唔係好得,直至...一堆人行過,冇得影,揀來揀去得呢張好小小.


話咁快就到咗,村口地上見到網絲蛺蝶,呢種蝶碰過幾次,唔係開翼就係停埋啲亂草,從來冇一張影得可以既,今次終於停定定俾我影好佢.


好彩朋友眼力好,原來細細隻既係疑波灰蝶,俾我又會睇唔到錯過咗.好細隻而且背光,到我想加支閃光燈影佢已經唔知去咗邊度.再走入村後有一大片花海,但奇怪地冇乜蝶.要趕兩點半船否則要等到六點十五分,只好回程.


原來有一間士多假日會開,好多嘢食,豆腐花豆漿,連白切雞,泥鯭粥都有,早知唔駛捱麵包.節目並未完,另一個主菜就係影船尾既海鷗,螺旋槳打起水花會令啲魚浮上水面,引來海鷗搶食,唔知搞乜鬼來來去去得一隻.大太陽又正光打飛冇難度.


終於有捕魚喇,不過太遠影得好細粒,而且好難對焦.爆水嗰啲唔中焦.得翻咁.


跟住又靜晒,無聊到影人滑水.


個個收晒機咁滯,突然間有幾隻由不同地方飛埋來,但飛得比較疏,冇乜視覺衝擊力.


影兩隻好似好啲,一上一下.最後都影唔到一個畫面好多海鷗或者捉魚添.

13 則留言:

  1. 蝴蝶好細隻,是用長鏡?徵距鏡影?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用微距,長鏡最近對焦距離不及微距,反而要退後影,仲影得細隻咗.一般人鐘意用長鏡只因為唔駛走咁近.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,可惜白鷺落水嗰吓影唔中焦 :P

      刪除
  3. 海闊天空,美景與靚相雙收。

    回覆刪除
  4. 我而家最討厭啲人在公眾地方唔戴口罩高談闊論。

    回覆刪除
  5. 海闊天空任烏飛, 魚兒無懼鳥兒把牠吞。
    蝶兒衣裳素顏很高貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你讚我的文彩 都是我在文藝小說裏抄錄過來的。講得難聽D 我是偷用別人的文筆。

      刪除