2020年5月6日 星期三

三探觀景山油庫

這個油庫日落及夜景幾乎係攝影班必修,因為交通容易安排.可惜位就唔係好多,頭一次我都係跟攝影班來,來到已經滿座,過咗幾年再來竟然唔得咗路,今次來到又係碰到攝影班,好在最後都夾硬攝咗個位影.


坦白講個前景其實一般,好彩今日個天都算唔錯,有人類既建築物,我覺得有小小燈光靚啲,所以我選擇咗日落夾埋小小開燈既畫面,燈光再勁就好似有啲唔太真實,點到即止.


之後自然影埋個夜景.有啲懶,完全冇改構圖添.天就快全黑但油庫個頂仲未開燈,等呀等,應該係唔開喇,只好事後搞翻光小小.

21 則留言:

  1. 現在少了影相,就是怕爭位。
    好靚!

    回覆刪除
  2. 日落什麼地方看都是美的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有個靚既地景配合更加錦上添花嘛 :)

      刪除
  3. 日落加雲彩,仲有少少燈光,好靚!

    回覆刪除
  4. 我遺忘了這個地方可以影落添﹗

    回覆刪除
  5. 你又啱...日落景好靚,如果無燈光就差少少

    回覆刪除
  6. 雖然唔係好好位, 但好彩遇到靚日落又有雲彩, 算唔錯了!

    回覆刪除

  7. 香港日落景色令人陶醉, 紅日落在海面襯托出黃昏奇異的雲彩, 使我目不暇給, 靚! 靚! 靚!

    回覆刪除