2020年5月17日 星期日

飛機齊放冇薪假

疫情的關係,好多航班都取消,飛機被迫停晒喺停機坪,形成有趣的畫面.是攝影好題材.計距離最近係觀景山,但太矮,而且頗多遮擋,影唔成變咗影油庫日落,夜景.今次問清楚人,原來係360救援徑先啱.


行行吓我先知道原來我之前來過喇.仲有帶長鏡添,不過嗰次係影吊車,冇帶腳架,今次攞埋腳架,長鏡關係仲要係重嗰支,真係行到腳軟.經過一輪試影,我決定咗有四個構圖,首先影最近嗰排.真係黑仔,未入黑前明明有五架機的,竟然走咗一架.


跟住就係影一張最多飛機既,我揀咗光線最好既時刻影呢個構圖,我相信比較有代表性,可惜跑道比較闊,令飛機群睇起來比較疏.


之後係特寫其中一個機群,我揀咗個最水平嗰堆,睇來上下比較多空位,不過我係專登既,因為我預咗裁成16:9做個鎖機畫面,裁完啱啱好.


天色越來越暗,影埋最後一個比較差既位置,空位多之餘亦多數只影到機尾.只係撈埋啲餸汁.

10 則留言:

  1. 你是攝影有心人,我是視覺得益人。

    回覆刪除
  2. 好正喎
    我樓下鄰居在機場工作,佢同我提過,機場泊滿飛機好壯觀。

    回覆刪除
  3. 好有趣,有啲黃光有啲白光,令顏色不會單調。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪,唔知點解要用兩種唔同色既燈.

      刪除
  4. 各國的情況應該都係咁,唔知幾時先可以飛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的一位街坊朋友從台灣返來, 她說台灣每個月有固是3班飛機飛到美國加州, 她又說, 自己一個人可佔據一連四個座位6。

      刪除
    2. 雖然係好舒服,但咁唔係好事,航空公司唔掂會減航班 @@

      刪除