2020年7月3日 星期五

悶熱企嶺下

記得之前去企嶺下影蝶都係水浪窩落車,咁就照舊,原來條路直去就係榕樹澳,不過我會轉左去企嶺下老圍及新圍,原本諗住條斜路都有啲蝶,結果係冇乜,就算有都好難影,因為超多車.有蝶都嚇走晒.







直到轉彎冇遠就見到十幾個人,嗰度有棵唔知乜果樹有好多蝴蝶,原來佢地目標係 穆蛺蝶,仲見到幾隻,我都未影過,好想影,但棵樹幾乎全係高位,九里遠影肚腩,只有一個位係比較理想,但等咗好耐都唔見有蝶停,啲人高位照影但我決定去旁邊暗位影吓散紋盛就算喇,真係超暗,仲要影完先知係斷咗鬚,虛耗光陰.


想走之際,欄杆有隻來自非洲既黑媽媽蝶,未開齋都照殺.影光小小都OK啦.


一路去到一片好似紅樹林咁既地方先再有啲蝶,更加暗,影咗都唔要得,幸好外圍有隻青班幾定.咁普通既蝶原來我係未影過成隻的,之前都係掛住爆大頭,咁今次就影全身囉.


經過咗紅樹林暗位,出面又見到隻咁既蝶,都唔記得有冇影過,唔理咁多照影,呢個時候一公升水亦都飲得八八九九,係時候收工.原來我已經行到去企嶺下新圍既巴士站.

16 則留言:

  1. 四隻蝴蝶都好上鏡, 不過我喜歡尾二那隻多D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,其實尾二嗰隻好普通,啲人見到都唔影的 :P

      刪除
  2. 蝴蝶的美麗翅膀的確很吸睛!

    回覆刪除
  3. 你真勁,大熱天時仲行去企嶺下影蝴蝶,
    仲要帶埋腳架,用micro鏡要手好定

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係都幾辛苦,不過我冇帶腳架,一來難用,二來有好嘢用腳架慢手慢腳會有說話聽.

      刪除
  4. 蝴蝶既靚靚花紋,係幾吸睛嘅!

    回覆刪除
  5. 真係好少蝶喔,仲想去行下添,見你影到咁少,都打消念頭了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係有蝶既位處境都好惡劣,一係好暗,一係好高,好難影.

      刪除
  6. 看到你拍的照片,才想起我很久沒拍蝴蝶了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佷久不見,歡迎你來探我,影蝴蝶都幾辛苦又未必有收獲,我都影小咗 :P

      刪除
  7. 回覆
    1. 獅子會都唔近呀,對我來講係差唔多路程 :P

      刪除