2020年7月15日 星期三

就來冇得玩

最近網上睇到原來2020年(即係今年)第四季就會立法規管航拍機,到時重過250g既機型都要實名登記,要考牌及買第三者保險.我地玩吓啫,攞幾千蚊一年買第三保太破費呱?而且聽個考個牌都唔平.所以如果仲想玩只可以鎖定Mavic mini,重249g,啱啱夠輕.


咁轉用Mavic mini就掂晒?最多抗風能力差啲.但原來現行指引都好辣.機場五公里範圍自然唔俾飛,連維港兩岸,大嶼山北部沿岸,大攬涌至荃灣沿岸及青衣一帶,人多擠迫既上空,都係唔俾飛的.夜晚又唔俾飛,我一路以為高度限制係三百米都搞錯咗,係300呎,即係得90米.咁去到大帽山飛出去又如何?原來係唔可以水平飛既,要一路跟住山勢向翻下,保持到地面係90米以內.到時如果法例真係咁,睇怕都冇乜地方好飛,所以有得玩好玩.

21 則留言:

  1. 航拍機曾經有意外發生過,可能因此立例。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估唔關事既,政府反應邊有咁快,依家話今年立例啫,可能幾年後都未搞到 :P

      刪除
    2. 哈! 哈! 比 Philip 睇穿政府做事的手法 - 慢吞吞。

      刪除
  2. 哈, 咁多D拿出來玩啦, 嘩,咁多地方唔飛得, 真假呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在只係指引,你照飛佢都奈你唔何,法例就唔係咁講,定到好嚴,冇人投訢,冇意外就當睇唔到,但有需要你就係犯法 @@

      刪除
  3. 香港立甚麼法都慢幾拍,你都可以繼續玩多幾年都得^_^

    回覆刪除
  4. 請問這是何處?那幾隻近距離的大船是捕漁船嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度係荃灣碼頭對出,至於係甚麼船我也不清楚 :P

      刪除
  5. 我次次見到航拍都好驚佢跌落來.

    回覆刪除
  6. 航拍機是近年流行產品,人多玩就意外多,監管是遲早的問題而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我自己都玩緊,但我覺得監係應該,太多人亂來.

      刪除
    2. 我知你住的地區禁止航拍,因為很多人的後園有泳池,可能有人愛裸泳,航拍會拍到。

      刪除
    3. 要私家泳池先可以祼泳喎,超級有錢人先會有.

      刪除
    4. 大多數美國人(包括我女婿)都是餐搵餐食,月月清。我住這區的公共交通只得每小時一班的單層巴士,只行走本區。大多數人都是跨區上班,所以人人必備一部私家車,以車代步。又因我區不近海灘,但人人都有後園,所以很多人都在後園築泳池。我女婿怕清洗泳池,又不愛游泳,所以沒有泳池的設施。

      刪除
    5. 這是香港跟美國不同的地方,香港地方淺窄,莫講話泳池,就算三四房單位,個廰都係得百零呎.

      刪除