2020年7月9日 星期四

北角村攝影

呢個地方交通十分方便,有船由香港仔直到,係去榕樹灣既中途站.可惜船期真係,一係四點半, 一係就五點五十分,照計五點五十分都趕得切影日落既,但由於未去過,唔知要行幾耐,就決定四點半啦.


半個鐘就到,搞到要等二個幾鐘.影相位好近,不過入去條路都幾崎嶇,要柔繩咁滯.呢個地方係以前景有好多突出既石塊出名,明明都睇咗係水退日先來,都好似唔係好多石,太陽又衰啦,一早就俾雲遮住,水都未退到最低,日落就變得好普通囉.


想早走都冇用,要八點十分先有船,個夜景麻麻都侷住影埋佢,但我部機唔知做乜鬼個B快門用唔到,搞得幾搞日落嗰邊個天居然變紅,咁就轉方向啦.叫做唔駛得一張相咁齋.

14 則留言:

  1. 只睇文字北角村,我真的以為在港島北角^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲地名,長沙灣廣場不在長沙灣. @@

      刪除
  2. 我都以為係北角果度就影到,原來仲要坐船去,日落好多地方都影到,呢度我真係唔會考慮.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 影風景相係咁,要就光線走唔遠,好多時都係得一張,差唔多構圖但光線較差既就無謂夾硬充數 :P

      刪除
    2. 我都係咁話, 點解咁少既? 哈

      刪除
    3. 與其貼咁多差唔多但比呢兩張差既相,不如貴精不貴多嘛.

      刪除
  4. 要就船期係麻煩點,可影多幾張靚相!

    回覆刪除
  5. 單看標題,我以為港島的北角有處地方名"北角村",好彩你有文字,令我知道這日落是在南丫島。

    兩張相片各有特色:1.海邊大石與白雲相影成趣;2.紅霞反射海面叫人醉。

    回覆刪除